سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در منطقه ایوانکی/ دانشجوی خلبان خانم جان باخت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در منطقه ایوانکی سمنان خبر داد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در منطقه ایوانکی سمنان خبر داد.

 

سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در منطقه ایوانکی/ فوت خانم دانشجوی خلبانرضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حدود ساعت ٩ صبح امروز ۲۴ مرداد یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک در منطقه ایوانکی سمنان دچار سانحه شد، گفت: در این سانحه متاسفانه معلم خلبان به همراه یک خانم دانشجو خلبان فوت کردند.

جعفرزاده گفت: آقای فتحی نژاد مسئول فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری بوده است که هواپیمای وی صبح امروز در حدود ۲۰۰ متر قبل از فرودگاه افلاک آسیای ایوانکی دچار حادثه شده است.

وی افزود: آقای فتحی نژاد ​معلم خلبان از بنیانگذاران یگان فاتحان بسیج و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی و از رزمندگان غیور مدافعان حرم بود و با تربیت خلبانان بسیجی، فعالیت زیادی در حوزه هواپیما‌های فوق سبک کشور داشت.
 
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ​آقای فتحی نژاد نخستین فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان هواپیمایی کشوری بود که همواره دغدغه زیادی در تربیت نیرو‌های متعهد و بسیجی در عرصه خلبانی داشت. وی استادی با اخلاق، صبور، متعهد و بسیار تلاشگر بود و جان خویش را در همین راه تقدیم آرمان‌های مقدس خود کرد.

او افزود: تیم بررسی سانحه‌ی سازمان هواپیمایی کشوری به محل اعزام شده و علت سانحه به زودی اعلام می‌شود.

گفتنی است، نفر دو پرواز، دانشجوی همراه ایشان خانم حسینی ۱۸ ساله بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی درباره وضعیت و سن ناوگان هوایی آموزشی گفت: هم اکنون هیچ نظری نمی‌توانم در این باره بدهم، زیرا که در روند بررسی حادثه اخلال ایجاد می کند.

 

انتهای پیام/

فوت معلم  و خانم دانشجو خلبان  در سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی

برچسب ها: هواپیمایی ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار