دستگیری سارق منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ  عیسی روشن‌قلب فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده یک نفر را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به ۸ فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف کرد افزود: اموال سرقت شده توسط سارقان به افراد ناشناس در یکی از شهر‌های همجوار به فروش رسانیده شده بود که تلاش برای شناسایی مالخران ادامه دارد.
سرهنگ روشن‌قلب خاطرنشان کرد: متهم ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با تاکید بر اینکه نداشتن آگاهی کافی و بی‌توجهی به اصول ایمنی و توصیه‌های پلیس از سوی مالکان از علل وقوع سرقت است و وقوع سرقت حتی سرقت‌های خرد نیز باعث کاهش احساس امنیت در جامعه می‌شود از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدار‌های پلیس تا حد امکان از خالی گذاشتن منازل خودداری کنند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارق منازل نیمه کاره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.