به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه H۲۲۰ از اواخر ۲۰۱۳ وارد بازار چین شد، اما برلیانس تولید نسخه سدانش را از یکسال زودتر آغاز کرده بود.
![]()
در بازار کشورمان نیز اتفاق مشابهی برای این خودرو افتاد؛ H۲۳۰ از اواخر سال ۱۳۹۴ به خیابانها آمد، اما H۲۲۰ یکسال بعد از آن در ایران به تولید رسید.
![]()
خط تولید سری H۲۰۰ در بهمنماه ۱۳۹۵ از سایپا به پارس خودرو منتقل شد و میزان داخلیسازی در آن زمان ۲۰% بود، ولی در بهار ۱۳۹۶ این رقم به ۳۰% افزایش یافت. H۲۳۰ در امکانات تفاوتی با H۲۲۰ ندارد و همچون برادر هاچبکش در دو نسخه نیمهاتومات (AMT) و دستی فروخته میشود که در نسخه دستی آن، ویژگیهایی همچون مهشکن جلو، سنسور عقب، سانروف برقی و سیدی پلیر در دسترس مشتریان نیست.
![]()



انتهای پیام/