امام جمعه زاهدان:

ایثارگران پرچم‌داران جهاد و مقاومت هستند

امام جمعه زاهدان گفت: ایثارگران در عرصه‌های مختلف جهاد و مجاهدت و در مسیر حفظ انقلاب وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند و پرچم‌دار جهاد و مقاومت در جامعه هستند.

ایثارگران پرچم‌داران جهاد و مقاومت هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان با تبریک سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به کشور اظهار داشت: پیروزی رزمندگان اسلام، بازگشت پیروزمندانه آزادگان عزیز به کشور و موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی در صحنه جهانی و پیشرفت کشور همه با اعتماد به روحیه بسیجی مردم میسر شده است.

امام جمعه زاهدان افزود: همه اقشار جامعه باید همواره با حفظ این روحیه برای پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر کشور و مبارزه با فساد همت کرده و مسئولان نیز برای گسترش عدالت و عدالتخواهی مردم و پیشرفت کشور بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه پیامی صادر فرمودند که می‌تواند منشور فعالیت‌های جهادی قرار گیرد، ایشان نقشه راه را مشخص کرده اند، در این پیام افزایش و گسترش فعالیت‌های جهادی، خدمت رسانی به مردم، تحقق شعار خدمت رسانی، گسترش ایمان و اعمال صالح، مشارکت مردم و اطلاع رسانی در مورد خدماتی که انجام گرفته مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم اظهار داشت: مدیریت در زندگی عادی و روزمره انسان‌ها یک امر بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محامی افزود: هرجمع بزرگ یا کوچکی نیاز به یک مسئول دارد تا آن را بخوبی اداره کند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: دین اسلام برای یک دوره محدود زمانی نیست بلکه آمده تا قیام قیامت بماند بنابراین پیامبر اسلام (ص) به فکر اداره جامعه بعد از خودشان هم بودند و طبیعتا برای ادامه رسالت‌شان نمی‌توانستند بی‌تفاوت باشند به همین سبب در آخرین حج به امر خداوند متعال به طور رسمی حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین‌شان معرفی کردند.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار