نماینده ولی فقیه در گیلان:

جوانان بر اساس اسلام ناب محمدی تربیت شوند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: وظیفه همگان به ویژه مسئولان، تربیت جوانان براساس اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان درخطبه‌های نماز جمعه در رشت، به ضرورت اهمیت دین اسلام در تربیت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: امروزه وظیفه همگان به ویژه مسئولان، تربیت جوانان براساس اسلام ناب محمدی است و دراین زمینه نباید ازهیچ کوششی دریغ کنیم.

او با تاکید برنقش تاثیرگذار مسئولان تربیتی افزود: این افراد نخست باید خود همه ویژگی‌های یک انسان دلسوز متعهد و با ایمان راداشته وسپس به تربیت نسل‌های آینده بپردازد.

امام جمعه رشت افزود: حادثه کربلا معلول انحراف جامعه اسلامی از غدیر است.

آیت الله فلاحتی همچنین باتبریک ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سلحشور به میهن اسلامی یاد وخاطره این دلیر مردان را گرامی داشت وبه جوانان ونوجوانان توصیه کرد از تجربیات این افراد درزندگی بهره بگیرند.

او میلاد با سعادت حضرت امام هادی در روز ۱۵ ذی الحجه و ولادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام درروز ۲۰ ذی الحجه راتبریک و بر ضرورت پیروی از زندگی ائمه اطهار علیه اسلام تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به سال ۱۳۴۸ روز به آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط صهیونسیت‌ها و نامگذار‌ی این روز به عنوان روز جهانی مساجد اشاره کرد و گفت: باید به کارکارکرد‌های تربیتی ودینی مساجد برای پرورش نسل ولایتمدار هرچه بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.