پرداخت قریب ۴ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان روانسری

رئیس کمیته امداد شهرستان روانسر با اشاره به جمعیت ۳۲۰۰ نفری مددجویان معیشت بگیر این شهرستان گفت: سال گذشته ۳.۹ میلیارد تومان کمک معیشت به این مددجویان پرداخت شد.

پرداخت ۳.۹ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان روانسریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  ناصر مرادی  با اشاره به جمعیت ۴۷ هزار نفری شهرستان روانسر گفت: از این تعداد به ۱۵۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۲۰۰ نفر کمک معیشت پرداخت میشود.

وی افزود: سال گذشته در مجموع ۳.۹ میلیارد تومان به مددجویان شهرستان کمک معیشت پرداخت شده است.

مرادی در تشریح فعالیت‌های کمیته امداد روانسر در سال گذشته با اشاره به رتبه اول امداد شهرستان در استان در بحث اشتغالزایی در سال ۹۶ گفت: سال گذشته نیز با پرداخت ۲۶۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۳.۸ میلیارد تومان رتبه دوم را در این زمینه به دست آوردیم.

وی از تامین ۴۳ مورد جهیزیه برای دختران مددجوی شهرستان در سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت ۴۲ مورد هدیه ازدواج برای پسران مددجوی شهرستان تامین شده و در مجموع سال گذشته ۱۷۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه کرده ایم.

مرادی با اشاره به حمایت از ۴۶ کودک مبتلا به سوء تغذیه در شهرستان روانسر گفت: ماهیانه مبلغ ۹۰ هزار تومان برای رفع مشکل سوء تغذیه این کودکان به حساب خانوار آن‌ها جهت تامین اقلام مورد نیاز کودکان آن‌ها واریز میشود.


رئیس کمیته امداد شهرستان روانسر از پرداخت ۲۲۰ مورد تسهیلات کار گشایی به مبلغ بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در سال گذشته خبر داد و افزود: بخشی از این تسهیلات به افراد غیر مددجوی نیازمند پرداخت میشود.

مرادی در ادامه با اشاره به وجود ۹۷ یتیم و ۹۶ کودک طرح محسنین در این شهرستان گفت: این تعداد تحت حمایت ۴۹۰ حامی قرار دارند و ماهانه حدود ۱۳۰ هزار تومان به حساب هر یک از آن‌ها واریز میشود.

مرادی رقم کمک‌های جمع آوری شده در شهرستان را در سال گذشته ۲.۴ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: این کمک‌ها شامل صدقات، جشن نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها و ... است.

وی یادآور شد: همچنین از این میزان ۱.۲ میلیارد تومان مربوط به زکات بوده است که این رقم صرف پروژه‌های عام المنفعه مناطق جمع آوری زکات شده است.

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت ۲۲۰ مورد تسهیلات کار گشایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار