مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۶ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز شنبه ۲۶ مرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

ابراهیمی مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز چهار قبضه سلاح شکاری که یک قبضه آن قاچاق بود و یک قطعه پرنده کشف کردند.

او افزود: اداره حفاظت محیط زیست نوشهر در پی اخبار دریافتی مبنی بر ورود افراد متخلف به مناطق کوهستانی روستای کندلوس محیط بانان کجور را به منطقه اعزام و به یک گروه چهار نفره از متخلفان در حال ورود به مناطق بودند مواجهه و از متخلفان دو قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار کشف کردند.

ابراهیمی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری در حین گشت زنی درمنطقه دودانگه  یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

عملیات غواصان آتش نشانی ساری برای کشف غریق در شهرستان نکا

مجتبی نادربیکی مسئول تیم غواصی آتش نشانی ساری از اعزام تیم غواصی آتش نشانی ساری برای جستجو و کشف پیکر جوان ۱۶ ساله از رودخانه روستای زرندین شهرستان نکا خبر داد.

او با اشاره به تلاش بی وقفه غواصان در این عملیات، افزود: در دو ساعت عملیات جستجو در طول رودخانه و در محدوده زیر آبشار و حاشیه آن، پیکر بی جان جوان ۱۶ ساله  کشف و از آب به بیرون کشیده شد.

نادربیکی با اشاره به همکاری آتش نشانان نکا و عوامل نیروی انتظامی در این عملیات، گفت: غواصان آتش نشانی پس از بیرون کشیدن جسد از رودخانه، آن را به مقامات قضائی و انتظامی تحویل دادند.

مسئول تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از شهروندان و مسافران خواست از شنا کردن در مکان‌های پر خطر و شنا ممنوع پرهیز کنند.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: حوادث ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.