نقش جهان، میزبان بازی‌های متنوع در عید غدیر

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در روز عید غدیر بیش از ۴۵۰ نوع بازی با حضور ۶۰۰ نفر عوامل اجرایی در میدان نقش جهان برگزار می‌شود.

حبیب اله ناظریان، معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: برنامه تاب‌ستانه در راستای شهر فعال و شهروند شاد و همچنان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها و فرزندان آنان هر هفته در پارک‌ها و خیابان‌های مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در حال اجرا درحال برگزاری است.

او گفت: برنامه تابستانه با حضور حدود ۳۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزار می‌شود که در آن بیش از ۱۵۰ بازی بومی محلی و ابداعی و هر بازی با نظارت یک مربی اجرا می‌شود.



ارائه بیش از ۴۰۰ بازی ویژه عید غدیر در میدان نقش جهان


او اظهار داشت: برنامه ویژه‌ای برای تابستان شهروندان همزمان با عید غدیر برنامه ریزی شده که ۲۹ مردادماه در منطقه سه شهرداری میدان نقش جهان با بیش از ۴۵۰ نوع بازی و با حضور ۶۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری افزود: بازی‌های بومی محلی، طناب کشی، ابربازی‌های چوبی برای کودکان، بازی‌های فکری و حرکتی، ورزشی پینگ پنگ، فوتبال دستی، ابروالیبال، آب بازی که بسیار برای کودکان مفرح است، انواع و اقسام بازی‌های گروهی، خیمه شب بازی، بازی عروسکی، عروسک درخُمره. تئاتر خیابانی با تم شهدای جنگ تحمیلی و ... از جمله بازی‌های در نظر گرفته شده است.

ناظریان ادامه داد: برنامه‌های تاب‌ستانه به چند شیوه از سوی اداره تفریح این سازمان برگزار می‌شود که شامل برنامه‌های شبانه در تمام مناطق پانزده گانه ویژه نوجوانان و جوانان با تاکید بر حضور خانواده‌ها بوده و اجرای برنامه‌های بومی محلی در پارک‌ها و مناطق مختلف که تاکنون با استقبال بسیاری روبه رو شده است.

او تصریح کرد: ازسوی حوزه اداره همگانی و محلات این سازمان نیز ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی راه اندازی شده که خانواده‌ها و به ویژه بانوان می‌توانند از این ایستگاه‌ها استفاده کنند که یکی از برنامه‌های مربوط به ایستگاه‌های عصرگاهی، اختصاص ورزش اسکیت ویژه دختران و بانوان است که ابتدا به صورت رایگان و درحال حاضر با ۴۰ درصد تخفیف در زمین‌های اختصاصی شهرداری اصفهان و با حضور مربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.