دبیر هیئت فوتبال تهران: سالانه ۲۰ هزار مسابقه را در استان تهران برگزار می‌کنیم/ برخی کاندیدا‌ها برایم ناشناس هستند

عباس تیموری گفت: با وجود سال‌ها فعالیت در امور اجرایی، اگر چهره برخی از کاندیدا‌های انتخابات هیئت فوتبال تهران را ببینم، آن‌ها را نمی‌شناسم.

دبیر هیئت فوتبال تهران: من هم برخی از کاندیدا‌ها را نمی‌شناسمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تیموری دبیر هیئت فوتبال استان تهران درخصوص اسامی اعلام شده برای انتخابات ریاست این هیئت اظهار داشت: ما نام ۱۳ تن را به حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معرفی کردیم. بعد از یک ماه این اسامی به دست ما رسید و روز پنجشنبه ۱۳ نفر از افرادی که صلاحیتشان برای این سمت احراز شده است، اعلام شد و ما نیز آماده برگزاری انتخابات هستیم.


باید فیلتر‌های بیشتری برای حضور افراد در انتخابات باشد

 او درباره این که برخی از اسامی اعلام شده، افراد نام آشنایی برای اهالی فوتبال نیستند، بیان کرد: ما تابع اساسنامه هیئت‌های استانی هستیم که در آن شرایطی برای حضور در انتخابات در نظر گرفته شده است، اما من هم با شما هم عقیده هستم و باید فیلتر‌های بیشتری برای حضور افراد در این انتخابات باشد. به ویژه استان تهران که پایتخت است و اگر چهره برخی کاندیدا‌ها را خودم ببینم، با وجود این که سال‌ها کار اجرایی کردم، شاید نشناسم.

برخی از فوتبال به عنوان سکوی پرتاب استفاده می‌کنند

او ادامه داد: به هر حال فوتبال جذابیت‌های خاص خودش را دارد و شاید برخی بخواهند از آن به عنوان سکوی پرتاب استفاده کنند، اما ما از فوتبالی‌ها و افرادی که برای خدمت به این رشته فعالیت می‌کنند، استقبال می‌کنیم تا بتوانیم مجمع خوبی را برگزار کنیم و فوتبال تهران را رو به جلو حرکت دهیم.

تیموری درمورد این که ریاست بر هیئت فوتبال تهران چه مزایایی دارد که برخی غیرفوتبالی‌ها به ریاست آن علاقه‌مند هستند، خاطر نشان کرد: به نظر من باید این سوال را از همان آقایانی که ثبت نام کردند، بپرسید.

سالانه ۲۰ هزار مسابقه را در استان تهران برگزار می کنیم 

او درخصوص حاشیه سازی یکی از کاندیدا‌های این انتخابات گفت: در فوتبال مثل دیگر رشته‌ها نکات منفی و مثبت وجود دارد و در این چند سالی که در این هیئت سمت داشتیم با متخلفان از طریق کمیته اخلاق و کمیته استیناف برخورد کردیم. با توجه به وسعت استان تهران، تیم‌های زیادی در این استان حضور دارند و توجه‌ها به این بخش از فوتبال ایران همیشه بیشتر بوده است. ۴ تیم لیگ برتری و ۳ تیم لیگ یکی داریم و نمایندگانی هم در لیگ‌های ۲ و ۳ داریم و به طور کلی سالانه ۲۰ هزار مسابقه فوتبال را در این استان برگزار می‌کنیم. در طی برگزاری این میزان از مسابقات همیشه حاشیه به وجود می‌آید و این موضوع با دیگر استان‌ها تفاوت زیادی خواهد داشت.

مجمع باهوش عمل خواهد کرد

دبیر هیئت فوتبال استان تهران درباره ناشناخته بودن برخی از کاندیدا‌های ریاست بر این انتخابات ادامه داد: در مجمع انتخاباتی هیئت استان تهران افراد نامداری حضور دارند و نماینده باشگاه‌ها و بازیکنان و مربیان حضور دارند و این مجمع باهوش عمل خواهد کرد و تشخیص خواهد داد که چه کسی می‌تواند بر این هیئت ریاست داشته باشد. به مجمع باید اعتماد کنیم، چرا که تصمیمی خوبی خواهد گرفت و از افراد فوتبالی استفاده می‌شود.  در مجمع حدود ۴۵ رای خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: زمان حضور پرسپولیسی‌ها در هیئت فوتبال مشخص شد/ ۹ روز تا رونمایی از پرسپولیس با کالدرون


در تهران پول ها خرج مسائل غیر فوتبالی نمی‌شود

او درمورد این که در یکی از انتخابات‌های استان‌های دیگر هدیه‌هایی رد و بدل شده است گفت: با توجه به این که در هیئت فوتبال تهران خرج‌ها بالا است، چنین چیزی در این انتخابات رخ نمی‌دهد و پول‌های هیئت استان تهران در بخش‌هایی که مفید است خرج خواهد شد.


انتهای پیام/

اظهارات دبیر هیدت فوتبال استان تهران در باره انتخابات این هیئت      

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار