مسی ها، پس از پایان جام باشگاه‌های آسیا، به دنبال درخشش در جهان

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان بلافاصله بعد از اتمام جام باشگاه‌های آسیا آغاز می‌شود و مس سونگون نیز در این رقابت‌ها حضور دارد.

مس پس از پایان بازی آسیایی به دنبال درخشش در جهانبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان بلافاصله بعد از اتمام مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در کشور تایلند برگزار شود.



مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان از ۴ تا ۱۰ شهریور ماه در بانکوک برگزار می‌شود و مس سونگون نماینده فوتسال کشورمان، در این رقابت‌ها نیز حضور دارد و پس از پایان رقابت های جام باشگاه های آسیا در همان کشور تایلند می ماند تا خود را برای حضور هر چه پر قدرت در جام باشگاه‌های جهان آماده کند.

مس سونگون در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در گروه نسبتاً دشواری قرار گرفته است. این تیم در گروه سوم مسابقات با تیم‌های مگنوس برزیل و مورسیا اسپانیا هم گروه شده است. در این تیم بازیکنان بزرگی حضور دارند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند عصای دست تقی پور در رقابت‌ها باشند. مهدی جاوید یکی از مدعیان اصلی آقای گلی جام باشگاه‌های آسیا، فرهاد فخیم کاپیتان و بازیکن ملی پوش و با تجربه مس سونگون، علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش و جوان با انگیزه و علیرضا وفایی و محمد شجری که هر یک از این بازیکنان می‌توانند نتیجه بازی را به سود تیمشان تغیر دهند.


بیشتر بخوانید: مس سونگون ۳ - بانک بیروت ۲ / صعود نماینده ایران به نیمه نهایی


به جز این بازیکنان مس سونگون قبل از آغاز رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا دو بازیکن ارزشمند و ملی پوش خود را به علت مصدومیت از دست داد. توحید لطفی و مسلم اولاد قبا دو بازیکنی بودند که قبل از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا این دیدار‌ها را از دست دادند. همچنین سعید تقی زاده دیگر بازیکن با انگیزه این تیم هم در خلال مسابقات و در بازی با تیم الظفره امارات مصدوم شد و تمام دیدار‌های مس را چه در آسیا و چه در جهان از دست داد.


بیشتر بخوانید: مس سونگون ۷ - المالیک ازبکستان ۳ / صعود نماینده ایران به فینال جام باشگاه‌های آسیا


به جز تیم مس سونگون نماینده کشورمان در این رقابت ها، چند بازیکن ملی پوش ایرانی هم قرار است با تیم هایشان در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنند. یکی از این تیم‌ها شنزن چین است که در ترکیب تیم خود علی اصغر حسن زاده و احمد اسماعیل پور را دارد و این دو بازیکن ملی پوش کشورمان می‌خواهند که با شنزن در جام باشگاه‌های آسیا موفق باشند.

شنزن چین در گروه دوم مسابقات با تیم‌های کورینتیانس برزیل و بارسلونا اسپانیا هم گروه است و تقریباً در گروه دشواری قرار دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.