انصارالله: حمله به میدان نفتی الشیبه پاسخ به جنایت‌های سعودیها بود

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد حمله هوایی به میدان نفتی الشیبه عربستان، با هدف ایجاد بازدارندگی صورت گرفت و پاسخی به جنایت‌های سعودی‌ها بود.

انصارالله: حمله به میدان نفتی الشیبه پاسخ به جنایت‌های سعودیها بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علی القحوم در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین، درباره بزرگترین عملیات ارتش یمن در عمق خاک عربستان و حمله هوایی به میدان نفتی الشیبه سخن گفت.

القحوم گفت: ابتدا موفقیت این عملیات را که ضربه سهمگینی به دشمن است، به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تبریک می‌گویم. این عملیات، حامل پیام‌های آشکار نظامی و امنیتی است که هر چه به تجاوزگری ادامه دهند، قدرت ما بیشتر و سلاح‌های ما پیشرفته‌تر می‌شود.

وی افزود: دشمن از همان ابتدا برای نابود کردن توانایی‌های نظامی یمن تلاش می‌کرد تا زمینه به زانو درآوردن و تسلیم شدن این کشور و انداختن آن در آغوش آمریکا و اسرائیل را فراهم کند و ملت یمن سلطه را بپذیرند. نظام‌های سعودی، اماراتی و دیگر نظام‌های عربی زیر پوشش‌های مختلف، این هدف را دنبال می‌کردند که سرزمین ما را اشغال کنند، اما ما به لطف خدا، درایت فرماندهان و شجاعت ارتش و کمیته‌های مردمی، به سلاح‌های راهبردی دست پیدا کرده ایم. دشمن فقط زبان زور می‌فهمد. آن‌ها در هزاران حمله هوایی به یمن، هزاران نفر از مردم یمن را کشته اند. آن‌ها زنان و کودکان یمنی را بمباران کرده اند.

این مقام انصارالله در ادامه گفت: هدف این عملیات، ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن و پاسخ دادن به تجاوزگری علیه یمن و محاصره کشور است. نظام جنایتکار سعودی باید بفهمد که ملت یمن نخواهد پذیرفت که اهداف این نظام که در چارچوب خوش خدمتی به آمریکاییهاست، محقق شود. نظام سعودی، یمن را به ویرانه تبدیل کرده است. یمن زخم‌های عمیقی دارد. چه کسی این زخم‌ها را درمان خواهد کرد؟ ما به فداکاری برای آزادی، استقلال، کرامت و شرافت خود ادامه می‌دهیم. ما طرح‌های تجزیه طلبانه را نخواهیم پذیرفت. هیچ یک از طرح‌های آمریکا را که عوامل منطقه‌ای آن اجرا می‌کنند، نخواهیم پذیرفت. ما گزینه‌ای جز دفاع از استقلال و کرامت خود نداریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هزاران مزدور را به یمن آورد و تلاش کرد صنعا را در چند روز به زانو درآورد، اما ناکام ماند. ملت یمن واقعیت این جنگ را درک کرده و فهمیده است که آمریکا در این تجاوزگری دست دارد. دشمن در حال فروپاشی و سقوط قرار دارد، در حالی که ارتش و ملت یمن به پایداری و استقامت ادامه می‌دهند و ابتکار عمل را در دست گرفته اند. آن‌ها قواعد این جنگ را به دشمن تحمیل می‌کنند. ما هر جا که بخواهیم دشمن را هدف قرار می‌دهیم. فرماندهان نظامی به خوبی و با نگاه راهبردی عمل می‌کنند. سعودی‌ها به لجبازی ادامه می‌دهند، در حالی که هیچ یک از اهداف آن‌ها محقق نشده است. آن‌ها به جامعه جهانی درباره تمایل خود برای توقف این تجاوزگری و جنگ، دروغ می‌گویند و به ویران کردن یمن و آوردن مزدوران ادامه می‌دهند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
زنده باد یمن انشااله پیروزی نزدیک است
آخرین اخبار