تولید برنامه‌های به روز برای حفظ مخاطب

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: باید برای مخاطبان جوان برنامه‌های جدید و به روز تولید کنیم تا جذب رادیو شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در آئین اهدای جوایز بخش صدا در جشنوره تولیدات استان‌ها گفت: باید برای مخاطبان جوان برنامه‌های جدید و به روز تولید کنیم تا جذب رادیو شوند.
دارابی افزود: نقش رادیو در بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله بسیار تعیین کننده است چرا که باید همیشه آماده باشیم.

او اظهار کرد: باید امید بخشی و نشاط آفرینی را برای افزایش برنامه‌های طنز در دستور کار قرار دهیم.

معاون رسانه ملی گفت: برنامه‌های برند را در رادیو، حفظ، صیانت و تقویت کنیم.

دارابی با اشاره به لزوم تداوم آموزش برنامه سازان و حفظ برنامه‌های پر مخاطب در رادیو گفت: جریان سازی برنامه‌های رادیویی، هم افزایی در رادیو و تنظیم ساعت پخش برنامه‌ها متناسب با نیاز مخاطب، از مهم‌ترین ملزومات تولید و پخش برنامه‌های رادیویی است.

مدیرکل صدای استان‌ها نیز در این مراسم گفت: رعایت اصالت زبان و ادب فارسی از سیاست‌هایی است که در رادیو اجرایی می‌شود و امسال در ارزیابی‌ها به آن، جدی‌تر توجه خواهد شد.

وحید کمالی گفت: مجموعه جوایز این کمیسیون ۵۱ جایزه در بخش اصلی، ویژه، رادیونما و رادیو‌های شهری است و ۲۲ جایزه در بخش جنبی در کمیسیون‌ها اهدا می‌شود.

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار؛ رونق تولید» تا یکشنبه ۲۷ مرداد به مدت سه روز به میزبانی استان خراسان شمالی ادامه دارد.
انتهای پیام/ ر

تولید برنامه‌های به روز برای حفظ مخاطب

برچسب ها: صدا و سیما ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.