دانش آموزان سراوانی رتبه دوم جشنواره فرهنگی هنری کشور را کسب کردند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان سراوان توانستند رتبه دوم سی و هفتیمن جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزی کشور را از آن خود کنند.

دانش آموزان سراوانی رتبه دوم جشنواره فرهنگی هنری کشور را کسب کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد کیخا معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان مدرسه شهید رجایی سراوان با نمایش صحنه‌ای گز و نخل توانستند رتبه دوم سی و هفتیمن جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزی کشور را از آن خود کنند.

محمد کیخا اظهار داشت: جشنواره هنر‌های نمایشی کشور از ۲۲ تا ۲۵ مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

او ادامه داد: در این جشنواره همچنین دانش آموزان هنرستان شهید قلنبر ایرانشهر در بخش سرود همگانی رتبه سوم کشوری را بدست آوردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: یوسف کرد از دانش آموزان استان در رشته طراحی صحنه و گریم و محمد زهروزهی و احمد ساعی دررشته موسیقی محلی موفق به کسب عناوین برتر شدند.

او  ایجاد روحیه شور و نشاط و شناسایی استعداد‌های برتر هنری را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

کیخا  افزود: رقابت‌های فرهنگی و هنری بر اساس ساحت‌های تربیتی از جمله برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و حضور دانش آموزان در رقابت‌های کشوری از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث ایجاد روحیه و افزایش اعتماد به نفس در آنان می‌شود تا مهارت‌های خود را به صورت جدی‌تر در آینده دنبال کنند.

انتهای پیام/ع

جشنواره هنر‌های نمایشی کشور برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار