تیم ملی والیبال بانوان ایران - کره جنوبی / گام نخست سرو قامتان ایرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی بانوان آسیا به مصاف کره جنوبی می‌رود.

تیم ملی بانوان ایران - کره جنوبی / گام نخست سرو قامتان بانو در رقابت های قهرمانی آسیابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال بانوان کشورمان صبح فردا یکشنبه در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی بانوان آسیا به مصاف تیم ملی کره جنوبی میزبان این رقابت‌ها می‌رود. سرو قامتان بانوی ایرانی در گروه نخست این رقابت‌ها با کره جنوبی میزبان و هنگ کنگ هم گروه هستند.  

رقابت‌های قهرمانی والیبال بانوان آسیا تاکنون نوزده دوره برگزار شده و این بیستمین دوره آن است که به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال کره جنوبی در دو دوره گذشته این رقابت‌ها به عنوان دومی و سومی رسیده است و به طور قطع کار ایرانی‌ها برابر آن‌ها آسان نخواهد بود.  

کره ای‌ها اگرچه هیچ گاه قهرمان آسیا نشده اند، اما ۷ نایب قهرمانی این رقابت‌ها را یدک می‌کشند. تیم ملی ایران در طرف مقابل هیچ گاه در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانسته به جمع چهار تیم پایانی برسد با این حال بانوان ایرانی یک عنوان سومی بازی‌های آسیایی را یدک می‌کشند.  

چشم بادامی‌ها علاوه بر این که به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها با استفاده از امتیاز میزبانی هستند، می‌خواهند جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک را هم کسب کنند. مائده برهانی، شبنم علیخانی، نگین شیرتری، ندا چملانیان، مهسا کدخدا، مهسا صابری، مونا آشفته، شکوفه صفری، پوران زارع، مونا دریس محمودی، تهمینه درگذنی، فرزانه مرادیان، هاله متقیان و زهرا بخشی بازیکنان تیم ملی ایران در این مسابقات هستند.

برنامه کامل روز نخست به شرح زیر است:

استرالیا - قزاقستان
ایران - کره‌جنوبی
ژاپن - هند
تایلند - چین‌تایپه
چین - سریلانکا


بیشتر بخوانید:

پیروزی تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر نماینده کره جنوبی

بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد

زبردست: تورنمنت کرواسی سطح بالایی داشت/ فرصتی برای اعزام برون مرزی دیگری نداریم


انتهای پیام / 

آمادگی تیم ملی والیبال بانوان ایران برای بازی مقابل کره جنوبی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار