مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد;

معرفی ۲۲ فقره پرونده حقوقی واحد‌های متخلف ایلام به مراجع قضایی

مدیرکل استاندارد ایلام از انجام بیش از ۱۰۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی مراکز عرضه کالا و ارجاع ۲۲ فقره پرونده‌ی حقوقی به مراجع قضایی استان در خبر داد.

معرفی22 فقره پرونده حقوقی واحدهای متخلف ایلام به مراجع قضاییمهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: کارشناسان این اداره کل به منظور بررسی وضعیت اقلام موجود در بازار به صورت دوره‌ای و سرزده اقدام به بازبینی کالا‌های در حال تولید یا عرضه می‌کنند.

  همتی افزود:در این خصوص و در راستای اجرای طرح  بیش از ۱۶۹۴ مورد بازرسی از مراکز صنفی و بیش از ۷۰۶ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی و خدماتی، تجهیزات بازی و زمین بازی انجام شده است.

او ممانعت از نمونه برداری کارشناسان استاندارد، رعایت نکردن موازین استاندارد و تولید و فروش محصولات بدون پروانه کاربرد نشان استاندارد را علت معرفی این واحد‌ها به دستگاه قضایی اعلام کرد.

مدیر کل استاندارد استان ایلام  اظهار کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری تا کنون و در راستای استانداردسازی و جلوگیری از عرضه و تولید کالا‌های غیراستاندارد، ۳ واحد تولیدی به دلیل نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد در شهرستان‌های ایوان و مهران با حضور نمایندگان این اداره کل و نیروی اماکن استان پلمب شد.

همتی ادامه داد: در این مدت با دستور دادستان و به اتفاق نماینده اماکن از ۸ مجموعه تجهیزات بازی ۱۴ دستگاه پلمپ شد.

او در ادامه یاداور شد:اخذ تعهد از ۲ واحد صنفی متخلف و معرفی یک واحد تولیدی متخلف نیز بخاطر جعل علامت استاندارد به دادگستری استان است.

انتهای پیام/با

بررسی وضعیت اقلام موجود در بازار ایلام

برچسب ها: دادگستری ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.