معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت:در سه سال اخیر به لحاظ کمی در تولیدات ۲ برابر افزایش داشته ایم.

سالانه بیش از هزار قطعه موسیقی تولید می‌شود/بزرگ‌ترین کمپانی شعر و موسیقی حوزه استان هاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی دارابی در نشست کمیسیون شعر و موسیقی تولیدات صدا و سیما مراکز استان‌ها گفت:شاعران وجدان بیدار جامعه هستند و شوق مردم را افزایش می‌دهد و از اندوه آن‌ها می‌کاهد.

دارابی با اشاره به سخن رهبری که فرمودند میراث فرهنگی یک کشور از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود افزود:شناخت همه جانبه فرهنگ راهنمای انسان است تا بتواند از دیگر اهالی شناخت بدست اورد.

او اظهار کرد:جامعه‌ای که شعر و موسیقی ندارد دارای لکنت زبان است و جامعه‌ای که بخواهد ظهور کند باید زمینه فرهنگ خود را افزایش دهد.

معاون امور استان‌های صدا وسیما با اشاره به اینکه در بحث بودجه موسیقی افزای داده ایم گفت: این موضوع رضایت بخش نیست و باید در آن سرمایه گذاری شود.

دارابی با اشاره به اینکه شعر و ترانه‌ای که در دهان جوانان زمزمه می‌شود قیمتی ندارد اظهار کرد:در حوزه شعر و موسیقی اگر بهترین کار‌ها تولید شود مورد براورد قرار می‌گیرد.

او با تاکید بر تولید کلیپ و نماهنگ گفت:از بخش سیما انتظار داریم برای ساخت کلیپ در عرصه جوانان برنامه ریزی شود.

معاون امور استان‌های صدا وسیما با اشاره به اینکه در حوزه شعر گذر نسلی داشته ایم افزود:زبان و ادب فارسی مورد توجه قرار گیرد و امید است زبان معیار در همه بخش‌های صدا وسیما مورد توجه قرار گیرد
انتهای پیام/ ر

سالانه بیش از هزار قطعه موسیقی تولید می‌شود

برچسب ها: صدا وسیما ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.