تجلیل از آزادگان سرافراز استان قم

هم‌زمان با سال روز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تقدیر از آزادگان استان قم برگزار و از ۱۰ آزاده دفاع مقدس تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،هم‌زمان با سال روز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تقدیر از آزادگان استان قم در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدا برگزار شد.

آیت‌الله سعیدی نماینده، ولی فقیه در استان قم، سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، خانواده معظم شهدا در این مراسم حضور داشتند.

۲۵۰۰ آزاده و خانواده‌های آن‌ها در این مراسم حضور داشتند که در پایان این مراسم از ۱۰ نفر از آزادگان تجلیل و از مقام آن‌ها تقدیر شد که این آزادگان از طلاب، بسیج، سپاه و ارتش و نیروی انتظامی بودند.

آزادگان اجراکننده مراسم بودند و یکی از جلوه‌های این مراسم حضور آن‌ها بالباس زرد اسارت بود و از میهمانان پذیرایی و یاد و خاطره دوران اسارت را در دفاع مقدس زنده کردند.

خاطره گویی آزادگان دفاع مقدس ازجمله بخش‌های این مراسم بود و همچنین مزار شهدای آزاده غبارروبی شد.

مجری برنامه که یکی از آزادگان سرافراز بود گفت: یکی از آزادگان برای تحصیل به کشور آلمان رفته بود و قصد داشت مدرک دکتری را بگیرد و حین دفاع از پایان‌نامه با استاد صحبت کرد و هنگامی‌که استاد متوجه شد آن دانشجو از آزادگان است کلاس را ترک کرد.

او افزود: استاد به رئیس دانشگاه گفت که این آزاده امتحان خود را در دفاع از وطن به‌خوبی داده است و نیازی به هیچ آزمونی ندارد و ضمن ارائه مدرک دکتری به ایشان وی را تا پرواز هواپیما همراهی کرد.

انتهای پیام/ح

آزادگان سرافراز استان قم تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار