مدیرکل امور اقتصادی و دارایی سمنان خبرداد؛

توسعه شهرستان‌ها با فروش اموال مازاد ادارات

امیر خلیلی خواه گفت: فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی یکی از ظرفیت‌های قانون بودجه سال ۹۸ برای تامین اعتبار طرح‌های مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت : برای تامین اعتبار طرح‌های توسعه‌ای شهرستان‌ها استفاده از ظرفیت قانونی فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار مدیران قرار گرفته است.

او افزود : دستورالعملی تهیه شده که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند اموال مازاد را به فروش رسانده و منابع حاصل از آن را برای اجرای طرح‌ها هزینه کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به سه کاربرد قانونی فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان به تشخیص مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز یکی از کارکرد‌های درنظرگرفته شده است.

او با اشاره به مصوب شدن فروش ۲ واحد اداری یکی از دستگاه‌های اجرایی، ادامه داد: به تشخیص استاندار و تصویب شورای برنامه‌ریزی، درآمد حاصل از این مساله برای تکمیل مجتمع‌های اداری شهرستان‌ها استفاده می‌شود.

خلیلی‌خواه خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی نسبت به فروش اموال مازاد خود اقدام نکنند، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان موظف به انجام این کار به طور مستقیم است.

او با اشاره به برخی از مشکلات اعتباری، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی با هدف مولدسازی یعنی اجاره کوتاه و میان مدت اموال بدون استفاده و یا اموالی که از آن استفاده بهینه نمی‌شود، برنامه ریزی داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان افزود: بازرسان این اداره با هماهنگی‌های لازم نسبت به شناسایی اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی این استان اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ح

فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی یکی از ظرفیت‌های قانون بودجه سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.