اخبارحوادث امروزبیست وهفتم مردادماه ۹۸؛

۲۰۵ واحد صنفی متخلف در اصفهان پلمب شدند/ حمل سوخت قاچاق با پراید

مهم‌ترین حوادث امروز بیست وهفتم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروزبیست وهفتم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۲۰۵ واحد صنفی متخلف در اصفهان پلمب شدند

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی"رئيس پليس امنيت عمومی استان اصفهان  با اعلام این خبر گفت: طرح نظارت بر واحد‌های صنفی به مدت یک هفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اجرا و در این مدت تعداد یک هزار و ۱۲۱ واحد صنفی مورد بازدید و آموزش قرار گرفتند.

او از پلمب تعداد ۲۰۵ واحد صنفی متخلف با حکم مقام قضائی خبر داد و گفت: علاوه بر این به متصدیان تعداد ۶۸۱ واحد صنفی دیگر نیز تذکرکتبی داده شد که در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.

سرهنگ اسماعیلی در پایان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: از عموم شهروندان نیز انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و تلفن گویای ۲۱۸۲۵۸۲۵ اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.
 

حمل سوخت قاچاق با پراید

 
سرهنگ " نعمت خلیلی" فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک گفت: ماموارن فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک حین پایش و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پراید که از استان‌های شمالی عازم یزد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو ماموارن با هماهنگی مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار ۱۲۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده نیز دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی تحویل شد.
 
 

کشف کالای قاچاق از یک باربری در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان"سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه بازرسی‌های خود از انبار‌ها و باربری ها، از دپوی محموله کالای خارجی قاچاق در یکی از باربری‌های سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم از محل بازرسی به عمل آورده که در نتیجه مقدار یک تن داروی دامی و ۴۱ کیسه مکمل غذایی طیور که همگی فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ " ترکیان" عنوان کرد: ارزش محموله‌های کشف شده در این عملیات برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال است که پس از طی مراحل قانونی به اداره اموال تملیکی استان تحویل شدند.

پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری ۲ فرد متخلف در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار