سلفی مرگبار دختر جوان بر فراز صخره بلند +فیلم

دختر جوانی که بر فراز یک صخره بلند سرگرم گرفتن عکس سلفی بود بر اثر از دست دادن تعادلش و سقوط از ارتفاع، جان باخت.

سلفی مرگبار دختر جوان بر فراز صخره بلند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن جوانی که قصد گرفتن عکس سلفی بر فراز صخره‌ای بلند در اطراف شهر سیدنی استرالیا را داشت بر اثر سقوط جانش را از دست داد. قربانی ۲۷ ساله که هویتش هنوز اعلام نشده پس از سقوط از ارتفاع ۳۰ فوتی (حدود ۱۰ متر) جان باخت. مکانی که این حادثه رخ داد به علت داشتن منظره رو به دریا یکی از بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس به شمار می‌رود. با این حال مسئولان محلی با نصب تابلو‌هایی در خصوص سقوط از ارتفاع هنگام تهیه عکس به گردشگران هشدار داده بودند.


بیشتر بخوانید: فرود مرگبار بیمار سرطانی روی سر همراه یک بیمار! +تصاویر


این اتفاق در ساعت ۱۰.۳۰ صبح روز شنبه رخ داد. پس از این حادثه یک هلی‌کوپتر امداد برای بازگرداندن جسد قربانی به بالای صخره به محل اعزام شد. در ویدئویی که منتشر شده است یکی از پرسنل امداد در حال انجام عملیات نجات یا CPR برای نجات احتمالی زن جوان دیده می‌شود. لحظاتی بعد و پس از قطعی شدن مرگ این زن او توسط هلی‌کوپتر به بالای صخره منتقل شد.

در حالی‌که گمان می‌رفت قربانی دست به خودکشی زده باشد عده‌ای از شاهدان عینی به پلیس گفتند که او هنگام گرفتن عکس سلفی به پایین صخره سقوط کرده است. تحقیقات پلیس استرالیا در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

وسوسه گرفتن سلفی جان دختر جوان را گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
چقدر بعضیها عقده سلفی گرفتن دارند افرادی هستند سیل داره میاد ببرتش میگه اول ی عکس سلفی بگیرم بعد غرق بشم.