مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان :

۲۲ پروژه منابع طبیعی در هفته دولت افتتاح می شود

علینقی حیدریان گفت: ۲۲ پروژه در هفته دولت افتتاح می شود که ۱۸ طرح از این بین به مقوله آبخیزداری اختصاص دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علینقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان ضمن تشریح پروژه‌های قابل افتتاح اداره کل منابع طبیعی استان سمنان در هفته دولت،گفت: مجموعاً ۲۲ پروژه افتتاح می‌شود که ۱۸ مورد آن به آبخیزداری، سه مورد به جنگل‌کاری و یک مورد به اجرای کاداستر اراضی مرتبط می‌شود و همچنین این طرح‌ها مجموعاً ۱۰۳میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده‌اند.

او با بیان اینکه ۱۸ طرح آبخیزداری در سطح استان سمنان با اعتبار ۹۷ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال در سطح استان افتتاح می‌شود، تاکید کرد: اجرای ۱۹ هزار و ۹۳۶ هکتار عملیات آبخیزداری شامل عملیات سنگ و ملات و بند خاکی در این پروژه‌ها صورت گرفته و چهار هزار و ۷۸ خانوار نیز از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

افتتاح عملیات تاغ‌کاری در ده‌نمک

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان، تاکید کرد: عملیات آبخیزداری با هدف تغذیه منابع آبی، استحکام پوشش گیاهی، تقویت خاک، جلوگیری از بیابان‌زایی، تعادل بخشی وغیره اجرا شده است.

حیدریان گفت: سه پروژه جنگل‌کاری نیز شامل ارس اگره دامغان، تاغ ده‌نمک آرادان و نهال‌کاری شوراب نیز افتتاح می‌شود که برای این طرح‌ها چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است و همچنین این طرح ۱۱۶ هکتار اراضی را شامل شده و پنج خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

او افزود: اجرای کاداستر ۲۸ هزار و ۹۱۶ هکتار اراضی استان سمنان با اعتبار یک میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال دیگر طرحی شده است که در سطح استان طی هفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام / م

اجرای کاداستر ۲۸ هزار و ۹۱۶ هکتار اراضی استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار