عاشورزاده: همیشه توقعات از فرزان و تکواندو بالا بوده است

ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: با شرایط سنی که دارم می‌توانم سال‌های زیادی در رقابت‌های مختلف تکواندو حضور داشته باشم.

فرزان عاشورزاده، ملی پوش تکواندوی کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: حدود ۳ هفته دیگر در مسابقات گرندپری ژاپن شرکت حاضر می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا در مدت باقی مانده، به بالاترین میزان آمادگی برسیم. شرایطم روز به روز بهتر می‌شود و تمام تلاشم ارائه بهترین عملکرد در مسابقات و حتی تمرینات است تا بتوانم حداکثر امتیازات را کسب کنم و اگر شایستگی داشتم در مسابقات المپیک نماینده کشورم باشم.

عاشورزاده: همیشه توقعات از فرزان و تکواندو بالا بوده است


بیشتر بخوانید: اسامی تیم ملی تکواندو ایران اعزامی به ژاپن مشخص شد


عاشورزاده گفت: کسب سهمیه المپیک در رشته‌ای مانند تکواندو واقعا سختی‌های زیادی دارد. چه بسا که در شرایط فعلی سخت‌تر هم شده و به همین دلیل اصلا نمی‌توان درباره المپیک و کسب سهمیه پیش‌بینی کرد. من و سایر بازیکنان تیم ملی تلاش خودمان را می‌کنیم تا تکواندو ایران در المپیک بیشترین نماینده را داشته باشد و پس از مسابقات گرندپری، هر کدام از ما که سهمیه گرفت سعی می‌کند خوش رنگ‌ترین مدال را در المپیک کسب کنند.


بیشتر بخوانید: سونامی تکواندو ایران معادلات را بر هم زد


او در خصوص جایگاه خود در رنکینگ فدراسیون جهانی گفت: بیش از ۲ سال رنک یک دنیا بودم و در حال حاضر در رده بیستم رنکینگ هستم، اما ۳ مرحله از مسابقات گرندپری باقی مانده و اگر بتوانم بیشترین امتیاز را از این مسابقات بگیرم جایگاهم در رنکینگ بهتر خواهد شد و شانس رسیدن به رنک ۵ و ۶ را خواهم داشت تا به صورت مستقیم سهمیه المپیک را بگیرم. با شرایط سنی که دارم می‌توانم سال‌های زیادی بازی کنم و در هر مسابقه‌ای که باشم با تمام توان در خدمت تیم ملی خواهم بود.


بیشتر بخوانید: عاشورزاده: کار نیمه تمام المپیک ریو را با مدال توکیو تمام می‌کنم


ملی پوش تکواندو کشورمان تصریح کرد: همیشه انتظارات از تکواندو و فرزان بالا بوده و این چیزی است که در عملکرد ما تکواندوکاران تاثیر می‌گذارد. من سعی می‌کنم این مسائل را حل کنم و با آن کنار بیایم. کسی که به درک و بینش درستی از ورزش برسد با این مسائل کنار می‌آید و همیشه سعی می‌کند در بهترین فرم خودش باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار