صاعقه عابر جوان را غافلگیر کرد +فیلم

ویدئویی از صحنه‌ی وحشتناک برخورد صاعقه رعد و برق با عابری پیاده در فضای باز را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید با دیدن ویدئوی تازه منتشر شده در فضای مجازی از لحظه غافلگیری عابر پیاده‌ای  که به هنگام وقوع رعد و برق در فضای باز  قدم می‌زند، دیگر در زمان بارندگی و رعد وبرق چتر در دست نگیرید.


بیشتر بخوانید: برخورد وحشتناک قطار با مانعی که سر راهش بود +فیلم


یک دوربین مدار بسته در فضای باز در نزدیکی فرهنگستان فناوری در شهر کانوی واقع در کارولینای جنوبی آمریکا صحنه‌ای وحشتناک از برق گرفتگی عابری پیاده را ثبت کرده است.

در این ویدئو نشان می‌دهد رومولوس مک نیل عابر پیاده‌ای که زیر باران با چتری در دست در حال قدم زدن به سمت خودرویش بوده است،  ناگهان دچار حادثه شده است. ماجرا از این قرار است که در یک لحظه رعد و برق باعث اتصال جریان الکتریکی به چتر شد و بر اثر این برق گرفتگی «رومولوس» مجبور به رها کردن چتر از دستش شد.

کارشناسان توصیه می‌کنند در زمان رعد وبرق، افراد از قرار گرفتن درفضا‌های سرباز خودداری کنند و تا پایان طوفان درمکان دربسته ایمن بمانند، همچنین درصورتی که درفضای باز قرار دارند وسایل الکتریکی، چون تلفن همراه، گوشواره، کمربند دارای سگک فلزی، اشیای فلزی، چون چوب بازی گلف و مواردی از این دست را ازخود دور کنند.

انتهای پیام/


برق گرفتگی ناشی از رعد و برق

برچسب ها: حادثه ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
عمرش‌ به دنیا بوده
آخرین اخبار