نکیسا: امیدوارم شیطنتی در انتخابات هیئت استان تهران رخ ندهد/ تا لحظه آخر در انتخابات حضور دارم

کاندیدای ریاست هیئت فوتبال استان تهران گفت: امیدوارم شیطنتی در انتخابات رخ ندهد و حق به حقدار برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیما نکیسا مسئول توسعه فوتبال پایه درباره اینکه کاندیدای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران شده است، اظهار داشت: بله احساس کردم که از جنس فوتبال هستم و اتفاقات مختلف فوتبال را در حدود ۳۰، ۴۰ سال مشاهده کردم و آسیب‌های زیادی در این فوتبال دیدم و وضعیت فوتبال استان تهران را می‌دانم. علاوه بر این  مربیگری کردم و اکنون تقریبا یک سال است که مسئولیت فوتبال پایه فدراسیون فوتبال را برعهده دارم و عضو ۳ کارگروه کمیته جوانان هستم. احساس کردم با کمک یکدیگر می‌توانیم یک کار گروهی خوبی انجام بدهیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم و اتفاقات خوبی برای فوتبال تهران رقم بزنیم.

او ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زمانش است که اقبالی به جوانان نشان بدهیم و به جوانان اعتماد کنیم و جوانان خوبی در ورزش‌های مختلف داریم که تحصیلات عالیه دارند. من دانشجوی دکترای آسیب شناسی ورزشی هستم و با شرکت در کنکور وارد دانشگاه شدم. 


بیشتر بخوانید: هیئت فوتبال تهران در خصوص انتخابات اطلاعیه صادر کرد


من به پایه های میز گره نخوردم 

او درباره لیست ۱۳ نفره برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران و اینکه یک نفر کباب فروشی دارد و در این انتخابات قرار است شرکت کند، گفت: نه اینطور نیست و همه ۱۳ نفر سوابق خوبی دارند. شان فوتبال ما این نیست و با حضور تاج رئیس فدراسیون و گل محمدی رئیس اداره کل وزارت ورزش و جوانان اتفاقات خوبی در فوتبال رخ می‌دهد. امیدوارم شیطنتی در انتخابات هیئت فوتبال استان تهران رخ ندهد و حق به حقدار برسد و فردی این سمت را برعهده بگیرد که کارش را به خوبی انجام بدهد. اگر من به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران انتخاب شدم هر زمانی که مجمع فدراسیون فوتبال احساس کرد که من بد کار می‌کنم در نهایت  می‌تواند در ابتدا به من کارت زرد و بعد کارت قرمز بدهد و خداحافظی کنم. من به پایه‌های میز گره نخوردم و هر کدام از این افراد برای فوتبال کشورمان زحمت کشیدند و سوابق درخشانی دارند.  

برای به ریاست رسیدن همدیگر را بی شخصیت و بی آبرو نکنیم 

نکیسا بیان کرد: یک خانم ۶۰، ۷۰ ساله هم در فوتبال کشف می‌شود، اما ما بیاییم و  برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشورمان یکی شویم و برای به ریاست رسیدن همدیگر را بی شخصیت و بی آبرو نکنیم و به یکدیگر احترام بگذاریم و قابلیت خود را روی میز بگذاریم. من سال‌ها در تیم ملی فوتبال و پرسپولیس بازی کردم و اولین دروازه بان فوتبال بودم که به فوتبال اروپا راه یافتم و در ایتالیا و یونان دروازه بانی کردم. من  به سه زبان مسلط و دانشجوی دکتری هستم. اگر کسی دست برادری به من بدهد، مخلص او هم هستم. مسئولان در هیئت رئیسه و کمیته‌های مختلف، قابلیت‌های مختلفی دارند و می‌توانند قسمتی از هیئت فوتبال را بگیرند، شروع به کار کنند و آن کار را به سرانجام برسانند. این‌گونه نیست که یک نفر انتخاب شود و ۱۲ نفر دیگر به کار‌های قبلی خود بروند.


بیشتر بخوانید: تیموری: انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اواخر تیر برگزار می‌شود


من به دنبال منافع اقتصادی نیستم 

 نامزد ریاست هیئت فوتبال تهران گفت: قصد من خدمت است و همه خودم و خانواده‌ام را می‌شناسند. همه می‌دانند که شهوت میز ندارم و به دنبال منافع اقتصادی نیستم. وقتی ما خانه‌ای متری ۸۰۰ هزار تومان یا ماشین ۲۰ میلیون تومانی می‌خریدیم، این جوانان باید متری چند ده میلیون خانه یا بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ماشین بخرند. در فوتبال تهران افرادی را می‌شناسم که برای اینکه به جایی برسند، النگوی مادرشان را می‌فروشند، اما جلوی آن‌ها سراب است.

نکیسا تصریح کرد: همیشه فردی عملیاتی بودم و رفقای خیلی خوبی دارم  که پای کار آمدند و  باید دست به دست هم بدهیم و انرژی جدیدی به فوتبال تهران بدهیم. از تمام کسانی که زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنم. من کسی نیستم که برای رسیدن به جایگاهی، زحمات کسی را نادیده بگیرم. دست همه آن‌ها درد نکند.

اگر رای آوردم نوکری می کنم 

او تصریح کرد: افراد باشرف زیادی در فوتبال هستند که من به پشتوانه آن‌ها آمدم. اگر رأی آوردم، نوکری می‌کنم و اگر هم رأی نیاوردم، برای منتخبان آرزوی موفقیت می‌کنم. در این صورت بدون تنش و ناراحتی، هر کمکی که از دستم بربیاید، برای منتخبان خواهم کرد. به همه‌ی کسانی که شایعه‌ای مبنی بر ائتلاف من منتشر می‌کنند، می‌گویم تا لحظه آخر هستم. این نخستین بار است که چنین تجربه‌ای می‌کنم و در پله اول هستم پس تلاش می‌کنم به خوبی از این تجربه استفاده کنم. حق خودم می‌دانم پس از سال‌ها زحمت در ورزش، شانسم را امتحان کنم.


بیشتر بخوانید: اسامی نامزدهای ریاست هیئت فوتبال تهران اعلام شد


انتهای پیام/ 

اظهارات نکیسا در خصوص برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار