یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور هند برای راه‌اندازی شرکت سرم‌سازی دامی و پزشکی در چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست هیئت سرمایه‌گذاری از کشور هند در شهرکرد گفت: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بی شماری در حوزه‌های مختلف از جمله دامپروری است.
 
او افزود: این ظرفیت، فرصت خوبی را برای شرکت‌های دامپزشکی و پزشکی فراهم کرده است تا ضمن انجام فعالیت‌های علمی بتوانند با راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در راستای رونق تولید و اشتغال در این استان گام بردارند.
 
عباسی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دومین استان عشایرنشین کشور است اضافه کرد: با توجه به اینکه این استان به همراه استان‌های همجوار قطب دامپروری کشور را تشکیل می‌دهد، بی‌شک سرمایه‌گذاری در این حوزه منافع دوجانبه‌ای را به همراه خواهد داشت.
 
او ابراز امیدواری کرد: با حذف موانع اداری و تسریع در فرایند سرمایه‌گذاری در استان، شرکت هندی بتواند در کوتاه‌ترین زمان فعالیت‌های علمی و تولیدی خود را آغاز کند.

سرپرست هیئت سرمایه‌گذار هندی نیز با ابراز علاقه نسبت به سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری، ظرفیت‌های قابل توجه و کم نظیر این استان در حوزه منابع طبیعی و دامپروری را عامل انتخاب استان برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ز

اعلام آمادگی هندی‌ها برای سرمایه‌گذاری در زمینه سرم‌سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار