تاکید فرماندار خرم آباد در برگزاری هرچه سالم‌تر انتخابات ۹۸

فرماندار خرم آباد در جلسه شورای اداری استان گفت: همچون انتخابات سال ۹۶، انتخابات مجلس را هم در صحت و سلامت کامل برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسد عبداللهی فرماندار خرم آباد در جلسه شورای اداری استان گفت: همچون انتخابات سال ۹۶ انتخابات مجلس را هم در صحت و سلامت کامل برگزار می‌کنیم.

اسد عبداللهی با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت استان در این شهرستان ساکن هستند، اظهارکرد: شهرستان خرم آباد با چهار شهر، چهار بخش، هفده دهستان، ۶۳۲ روستا و ۲۲۲ دهیاری از پراکندگی جمعیتی گسترده‌ای برخوردار است.

او افزود: مدیریت مرکز استان در شرایط فعلی سخت و دشوار است و ما با کمبود ۲۵ درصدی نیروی انسانی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی روبرو هستیم.

عبداللهی تصریح کرد: عمده‌ترین مشکلات شهرستان در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی، موضوعاتی همچون طلاق، اعتیاد، تکدی گری و نزاع را شامل می‌شود که باید به آن معضلاتی همچون کودکان کار را نیز اضافه کرد.

او اظهار داشت: در حوزه عمرانی بیشترین مشکلات ما مربوط به سه سیل اواخر سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸ است که خسارتی در حدود ۱۹۳۳ میلیارد تومان را در حوزه‌های مسکن، کشاورزی، زیر ساخت‌های مواصلاتی، تجهیزات منازل، اماکن تجاری به همراه داشت.

فرماندار خرم آباد  گفت: بسیاری از طرح های  عمرانی شهرستان از جمله هتل صخره ای، کتابخانه مرکزی و تالار یک هزار نفری فرهنگ و ارشاد اسلامی به رغم گذشت سال‌ها از آغاز به کار، هنوز در حوزه اعتبارات با مشکل روبرو بوده و نیازمند نگاه ویژه دولت و دستگاه‌های تصمیم ساز هستند.

او ضمن اشاره به مشکلات حوزه گردشگری شهرستان، یادآورشد: برخی مناطق گردشگری شهرستان از جمله آبشار بیشه نیازمند نگاه و مدیریت تخصصی و تخصیص اعتبارات لازم است تا مشکلات و نواقص آن‌ها رفع شود.

عبداللهی سپس با انتقاد از کوتاهی‌های قبلی صورت گرفته در موضوع ترافیک و تسهیل تردد وسائط نقلیه در سطح شهر خرم آباد، تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی و بهداشتی در شهر خرم آباد بدون توجه و نگاه به معضل ترافیک ساخته شده و نیاز است که شهرداری در جهت رفع این مشکل و تسهیل تردد در سطح شهر اقدامات ویژه‌ای بعمل آورد.

فرماندار خرم آباد ضمن اشاره برخی اقدامات شاخص صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید در طی دو سال گذشته در سطح شهرستان، خاطر نشان کرد: حل مشکل ترمینال مسافربری، آغاز فاز دوم مجتمع کشت و صنعت، بهره برداری از زیر گذر بهارستان، برگزاری رویداد‌های بزرگ فرهنگی و هنری از جمله جشنواره موسیقی قوم لر و پیر غلامان، برگزاری موفق برنامه‌ها و مراسمات مربوط به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تقویت نهاد‌های مردمی و احزاب، رفع مشکلات ورودی‌های شهرستان، توسعه روستایی، تعمیر و تجهیز ساختمان فرمانداری و بخشداری ها، حل مشکلات کارخانه‌های یخچال سازی، الکل سازی، فولاد و پارسیلون، آغاز به کار پروژه سد مخملکوه، بازسازی راه آهن، توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی، رفع برخی مشکلات مناطق حاشیه‌ی شهر، بازسازی و توسعه راه‌های روستایی و بهره مندی از توانمندی خیرین و بخش خصوصی از جمله اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در طی دو سال گذشته در شهرستان خرم آباد بوده است.

او ضمن اشاره به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال جاری، ادامه داد: خوشبختانه در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی در سال ۹۶ توانستیم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان یک انتخابات سالم و بدون حاشیه را برگزار کنیم و از این تجربه در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال جاری نیز بهره خواهیم گرفت تا رضایتمندی عمومی را جلب کنیم.

عبداللهی گفت: خرم آباد در قیاس با سایر مراکز استان‌های هم سطح خود در کشور نیازمند توسعه همه جانبه و اختصاص اعتبارات ویژه است تا بتواند پاسخگوی نیاز‌های کل استان باشد.

انتهای پیام/ب

اظهار نظر فرماندار خرم آباد درباره برگزاری انتخابات مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.