صدای اصحاب رسانه صدای ملت است

صدای اصحاب رسانه صدای ملت است وخبرنگاران پیگیر مطالبات برحق مردم از مسئولان هستند و از رسانه‌ها می‌خواهیم که به تولید خبر در عرصه صنعت را بیش از پیش بپردازند.

صدای اصحاب رسانه صدای ملت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن حسینی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در پنجمین جشنواره تولید ملی و رسانه گفت: از تمام کسانی که در خدمت رسانه هستند و تلاشی بی‌پایان در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی دارند تقدیر و تشکر می‌کنم و معتقدم که تمامی مسئولان و مجموعه‌ها باید در کلیه زمان‌ها پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

او با بیان اینکه بابت فساد‌های اقتصادی در جامعه بسیارنگران هستیم، افزود: از خبرنگاران می‌خواهیم که در برابر اختلاص، دزدی و نابسامانی‌های اقتصادی سکوت نکنند و با پرداختن به این دردها، در مسیر درمان آن‌ها گام بردارند و با قلم ترمزی محکم بر ادامه ظلم‌های اقتصادی بکشند.

حسینی تصریح کرد: اگر مشکلات در رسانه‌ها بیان شود، منابع ملی کشور هم حفظ می‌شود و آسیبی به آن وارد نمی‌شود و از خبرنگاران می‌خواهم که به دو موضوع نظام بانکی ربوی و دیوان‌سالاری و بروک‌سالاری وارد شده که در شان ملت شریف ایران نبوده و نیست به‌صورت ویژه بپردازند.

او افزود: خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی جشنواره تولید ملی و رسانه را تاکنون در ۵ نوبت در سطح استانی برگزار کرده است و می‌خواهیم که ششمین دوره این رویداد با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در سطح ملی برگزار کنیم.

فیروز ابراهیمی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: تعداد ۲۰۰ اثر توسط ۴۳ خبرنگار از ۱۶ رسانه به دبیرخانه پنجمین جشنواره تولید ملی و رسانه ارسال شد که از این تعداد ۱۸۳ اثر به مرحله نهایی داوری‌ها راه یافتند و خبرنگاران ۳ شهر مشهد، نیشابور و کاشمر بیشترین آثار ارسالی را داشتند.

اوضمن تاکید بر تلاش بیشتر در حوزه گردشگری صنعتی در کشور، بیان کرد: شهر بارسلون سالانه تنها ۳۰ میلیون دلار درآمدزایی در حوزه گردشگری دارد و می‌توانیم در شهر، استان و کشور خودمان هم این مهم را در تمامی عرصه‌ها به‌خصوص عرصه تولید و صنعت به عینیت برسانیم.

انتهای پیام//ح. ص
 

حفظ منابع ملی کشور با بیان مشکلات در رسانه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.