مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد؛

اجرای عملیات خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان سمنان

احسان منصورکیایی گفت: عملیات خط کشی محور‌های مواصلاتی استان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه خط کشی راه‌ها به عنوان علائم ایمنی نقش به سزایی در هدایت و نظم وسایل نقلیه در راه‌ها دارد، گفت: امروزه در همه جوامع این امر به اثبات رسیده که مساله ایمنی در تردد و انجام خط کشی راه‌ها به منظور دست یابی به یکی از راه‌های جلوگیری از تصادفات متضمن رعایت اصول مهندسی ترافیکی در طرح‌های درون شهری و برون شهری است.

او افزود:در واقع خط کشی‌ها نشانه گذاری‌های اجرا شده در سطح جاده هاست که رفت و آمد قانونمند و ایمنی رانندگان را ممکن ساخته و مانع از بروز حوادث ناگوار میشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ابراز داشت: با توجه به قرارداد منعقد شده با پیمانکار اجرای عملیات خط کشی ممتد به طول ۲۷۵ کیلومتر و خط کشی منقطع به طول ۱۱۲۵ کیلومتر در محور‌های مواصلاتی استان آغاز شده است.

منصور کیایی در پایان افزود: بهسازی و ساماندهی محور‌های مواصلاتی استان از اولویت‌های این اداره کل به شمار می‌رود وامیدواریم با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه راهداری عبور و مرور ایمن رانندگان را در جاده‌های استان فراهم کنیم.

انتهای پیام / م

خط کشی محور های مواصلاتی استان سمنان به طول ۱۱۲۵ کیلومتر  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.