معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: دیروز با موضوع تسهیلات ماده ۱۸ قانون بودجه با معاونین وزیران صنعت و کار مذاکراتی انجام و مقرر شد بعد از جمع بندی تخصیص لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: دیروز با موضوع تسهیلات ماده ۱۸ قانون بودجه در جلسه‌ای با معاونین وزیران صنعت و کار مذاکراتی را انجام دادیم و مقرر شد بعد از جمع بندی تخصیص لازم انجام شود.

او ادامه داد: امروز هم با امضای شخص استاندار نامه‌ای خطاب به رئیس کل بانک مرکزی ارسال شد و درخواست کردیم که سهمیه‌های استان از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه به بانک‌های استانی ابلاغ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در عین حال ما پروژه‌های استانی مورد نظر را جمع بندی کردیم تا به محض تخصیص تسهیلات کار شروع شود.

رسولیان افزود: در حوزه اشتغال‌زایی فقط به اعتبارات مرکز اکتفا نشده است و در این راستا کمیته تامین مالی را در استان فعال کردیم تا هر واحدی واقعا اقتصادی باشد از منابع داخلی اعتبارات لازم تامین شود مگر این که سقف پروژه‌های مورد نظر نیاز به رقم زیادی داشته باشند.

او تصریح کرد: گزارش چهار ماهه عملکرد بانک‌ها نشان می‌دهد درصد پرداخت تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی و صنعت نسبت به پارسال افزایش داشته است و این یعنی رویکرد ما رویکرد تولیدی محور بوده است.

انتهای پیام//ج.ر
 

افزایش پرداخت تسهیلات بانک ها در حوزه کشاورزی و صنعت نسبت به پارسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.