کسب ۱۹ مدال توسط شناگران کرمانشاهی در مسابقات کشوری

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از کسب ۱۹ مدال توسط شناگران کرمانشاهی در مسابقات کشوری شنای دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول خبر داد.

کسب ۱۹ مدال توسط شناگران کرمانشاهی در مسابقات کشوریبه گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  ماشاالله پروین گفت: سی و ششمین دوره مسابقات کشوری دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول در رشته شنا به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گفته این مسئول  در این دوره از مسابقات دانش آموزان شناگر کرمانشاهی موفق به کسب ۴ مدال خوشرنگ طلا، ۱۱ نقره و ۴ برنز شدند.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه  بیان کرد: در مجموع دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول با کسب ۱۹ مدال رنگارنگ بعد از تیم‌های اصفهان و خراسان رضوی، مقام سوم تیمی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کنند.

ماشاالله پروین یادآور شد: علی رشیدپور در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی و ۱۰۰ متر پروانه رکورد این مسابقات را جابجا کرد و در ماده ۱۰۰ متر قورباغه نیز امیرمطاعی رکورد جدیدی را به نام خود در سی و ششمین دوره مسابقات کشوری شنا دانش آموزان پسر متوسطه اول ثبت کرد.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مسابقات کشوری دانش آموزان پسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار