مغانلو: تلاش می‌کنم آقای گل لیگ برتر شوم/ برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم

بازیکن تیم پیکان تهران  گفت: تیم ما به قرعه‌های خوبی در لیگ برخورد کرده و در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران و آقای گل فصل گذشته لیگ آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص شرایط آماده سازی خودرو سازان برای لیگ نوزدهم عنوان کرد:  تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات بدنسازی خوبی را پیش از شروع فصل  پشت سر گذاشته است. چند بازی دوستانه هم داشتیم و سعی کردیم تا خود را به مرز آمادگی برسانیم. خدا را شکر شرایط تیم خوب بود و من شخصا نیز شرایط خوبی را سپری می‌کنم. در نهایت امیدوارم برای تیمم مثمر ثمر باشم.  

تلاش می‌کنم آقای گل لیگ برتر شوم

آقای گل فصل گذشته لیگ آزادگان در مورد کسب عنوان آقای گلی این بار در لیگ برتر بیان کرد:  من همه تلاشم را می‌کنم که در ابتدا برای تیمم مثمر ثمر باشم و در نهایت سعی می‌کنم تا بتوانم عنوان آقای گلی را در لیگ برتر بدست آورم.  


بیشتر بخوانید: خودروسازان به دنبال برگزاری دیداری تدارکاتی در اردوی بروجرد


مغانلو در مورد قرعه‌های پیش روی تیم پیکان در لیگ برتر گفت: قرعه  خوبی داریم و برای ما فرقی ندارد که مقابل چه تیمی به میدان برویم چرا که در هر بازی برای کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم. امیدوارم فصل خوبی پیش روی تیممان باشد.  

تعویق در برگزاری مسابقات لیگ  از نظر روانی روی بازیکنان تاثیر دارد

او در مورد به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: تعویق در برگزاری لیگ از نظر روانی و جسمی روی بازیکن تاثیر می‌گذارد، چرا که تیم‌ها تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده اند و این تاخیر می‌تواند روی شرایط آماده سازی و بدنی بازیکنان موثر باشد.  

وی همچنین در خصوص کار کردن با  حسین فرکی در پیکان اظهار کرد: فرکی مربی بسیار با شخصیتی است و قبل از این که به پیکان بیایم در مورد کادر فنی و شرایط تیم  پرس و جو کردم و باعث افتخارم است که با همچین مربی کار می‌کنم. فرکی بسیار با نظم و انضباطی است و همین مورد برای من جالب بود. اینکه او به نظم تا این اندازه اهمیت می‌دهد مایه مباهات است.

ویلموتس مربی بزرگی است

مغانلو که اخیرا در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور پدیا کرده بود، در مورد این اتفاق عنوان کرد: باعث افتخارم بود که به  تیم ملی دعوت شدم و تمام تلاشم را می‌کنم تا مجددا در جمع ملی پوشان حضور پیدا کنم. در مورد مارک ویلموتس هم باید بگویم که مربی بزرگی است و خوشحالم که او مرا رصد کرده. این اردو انگیزش بازیکنان را به نوبه خود بالا برد.  

حضور بانوان در استادیوم‌ها اتفاق مثبتی است

مهاجم خودروسازان همچنین در ارتباط با حضور بانوان در استادیوم های فوتبال اظهار کرد: حضور بانوان در استادیوم‌ها اتفاق مثبتی است و می‌توان آن را یک نوع فرهنگسازی تلقی کرد و من موافق این اتفاق هستم.


بیشتر بخوانید:

می‌خواهیم با پیکان جز ۳ تیم بالای جدول لیگ برتر باشیم/ بزرگترین آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است

حضور ۳ بازیکن کلیدی فصل گذشته تیم فوتبال پیکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار