نوروزی: سهراب به این زودی‌ها نباید دست به وزنه بزند/ شاید او ۱۰ روز دیگر به ایران بازگردد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی توضیحاتی ارائه داد.

نوروزی: مرادی فعلا نباید به وزنه دست بزند/ شاید او 10 روز دیگر به ایران بازگرددغلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم تیم ملی اظهار داشت: دیروز عمل جراحی مرادی در آلمان انجام شد. این عمل موفقیت آمیز بوده است و حالا وقت مراقبت‌های بعد از عمل است.


بیشتر بخوانید: خورشیدی فر: کتف مرادی زمانی در رفت که تمرین تیم ملی تعطیل شده بود


نوروزی درباره بازگشت مرادی به ایران گفت: احتمال می‌رود که تا ۱۰ روز دیگر این ورزشکار به ایران بازگردد، اما نمی‌توان به صورت قطعی درخصوص این موضوع صحبت کرد.

او درمورد بازگشت مرادی به تمرینات گفت: سهراب به این زودی‌ها نباید دست به وزنه بزند و باید در این برهه زمانی به فکر معاینات پس از عمل باشیم و درباره بازگشت مرادی به تمرینات باید پس از بازگشت این وزنه بردار به ایران تصمیم گیری شود.

مرادی که اولین بار حدود ۲ ماه پیش در جریان تمرینات تیم ملی در تهران و در حین مهار وزنه ۲۰۰ کیلویی دچار در رفتگی کتف شده بود، بدون عمل جراحی دوباره به تمرینات بازگشت و دومین بار در حین بالا بردن وزنه ۸۰ کیلویی دچار این مصدومیت شد و حالا مراحل درمان خود را در آلمان زیر نظر بابک امینی، متخصص ایرانی پیگیری می‌کند.


بیشتر بخوانید: پزشک معالج مرادی: سهراب بازی‌های جهانی را از دست داد، اما به المپیک ۲۰۲۰ می‌رسد


مرادی بازی‌های جهانی که از ۲۷ شهریور در تایلند برگزار می‌شود را از دست داده است، اما این امید وجود دارد که مرادی در بازی‌های گزینشی آتی (رقابت‌های فجر، بازی‌های اسلامی و ...) شرکت و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای خود کسب کند.


انتهای پیام/

آخرین اخبار از وضعیت سهراب مرادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار