لیگ دسته یک فوتبال؛

شهرآورد تهران در هفته دوم/ تقابل بازیکنان سابق سرخابی‌های پایتخت روی نیمکت تیم‌های لیگ یکی

هفته دوم رقابت‌های لیگ آزادگان از امروز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم رقابت‌های لیگ آزادگان از امروز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

بر این اساس ۱۸ تیم حاضر در این لیگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نود ارومیه در سودای شکست ناپذیر ماندن

نود ارومیه در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل خود نتایج خوبی گرفت و حتی متحمل یک شکست هم نشد. شاگردان بیاتلو مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه ۰_۳ مقتدرانه به پیروزی رسیدند و در گام بعدی تیم قدرتمند تراکتور را متوقف کردند. روند خوب نود در بازی هفته اول برابر علم و ادب تبریز هم ادامه داشت و در این دیدار به پیروزی ۱_۲ دست یافت. در سوی دیگر سپیدرود رشت قرار داد که با نتایج ضعیف فصل گذشته دوباره لیگ یکی شد و در دیدار هفته اول برابر مس رفسنجان که در حضور هواداران پرشور این تیم برگزار شد به تساوی بدون گل رضایت داد. اکنون باید دید شاگردان نظر محمدی از دیدار مقابل نود ارومیه دست پر باز می‌گردند یا نود همچنان روی دور شکست ناپذیری باقی خواهد ماند.


بیشتر بخوانید: نود ارومیه، شکست ناپذیر در بازی های تدارکاتی


شهرآورد تهرانی‌ها در لیگ یک

دربی این هفته لیگ یک میان بادران و نیروی زمینی برگزار خواهد شد. شاگردان فرهاد کاظمی در بازی هفته قبل استقلال خوزستان را با نتیجه ۰-۱ شکست دادند و نیروی زمینی با همین نتیجه برابر خوشه طلایی ساوه شکست خورد. دیدار این دو تیم به میزبانی بادران تهران برگزار خواهد شد.

ملوانان در پی جبران ناکامی هفته گذشته 

ملوان بندرانزلی در هفته اول به مصاف سرخپوشان پاکدشت رفت و با ارائه نمایشی ضعیف، نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد تا دست خالی به انزلی بازگردد. شاگردان لطیفی این هفته میزبان آرمان گهر سیرجان خواهند بود که در نخستین تجربه لیگ یکی خود با حساب ۲-۳ مقابل گل ریحان البرز شکست خورده بود. ملوان کار  نقل و انتقالاتی خود را با تاخیر خیلی زیادی آغاز کرد و به دلیل دیر انتخاب شدن کادرفنی، تمرینات این تیم هم به خوبی برگزار نشده بود. لطیفی از  هواداران ملوان درخواست کرده تا هفته پنجم صبوری به خرج دهند، اما ملوانی‌ها از شرایط نابسامان این روز‌های تیمشان به شدت ناراضی هستند و باخت در نخستین بازی خانگی ممکن است تبعات زیادی برای کادرفنی و مالکان این تیم داشته باشد.

شهرآورد تهران در هفته دوم/ تقابل بازیکنان سابق سرخابی‌های پایتخت روی نیمکت تیم‌های لیگ یکی


بیشتر بخوانید: داوران رقابت‌های هفته دوم لیگ یک اعلام شدند


اولین تجربه مربیگری حسینی در کرمان 

مجتبی حسینی در اولین تجربه سرمربیگری خود روی نیمکت مس کرمان موفق نبود و تیمش با نتیجه ۱-۳ برابر قشقایی شیراز شکست خورد. نارنجی پوشان کرمانی این هفته از رایکا بابل میزبانی خواهند کرد و امیدوارند نخستین پیروزی خود در فصل جدید را برابر این تیم به دست بیاورند. رایکا بابل هم که با خرید امتیاز باشگاه خونه به خونه لیگ یکی شده در دیدار هفته گذشته برابر داماش گیلانیان با تساوی بدون گل متوقف شد.  

کار سخت استقلال خوزستان در برابر مس رفسنجان

استقلال خوزستان و مس رفسنجان دیگر دیدار این هفته را برگزار می‌کنند. استقلالی‌های خوزستان در بازی هفته گذشته نتوانستند از امتیاز میزبانی بهره ببرند و برابر بادران تهران شکست خوردند. در طرف دیگر مس رفسنجان در ورزشگاه سردار جنگل با سپیدرود رشت دیدار کرد که در پایان به تساوی ۰-۰ رضایت داد تا نخستین امتیاز خود را از یک بازی خارج از خانه کسب کرد. این دیدار به میزبانی مس رفسنجان برگزار خواهد شد و  استقلالی‌ها خوزستان کار سختی در خانه تیم آماده مس خواهند داشت.

شهرآورد تهران در هفته دوم/ تقابل بازیکنان سابق سرخابی‌های پایتخت روی نیمکت تیم‌های لیگ یکی


بیشتر بخوانید: شاگردان فکری گام نخست را محکم برداشتند/ نود ارومیه همچنان شکست ناپذیر/ تساوی در دربی شمالی‌ها


جدال ناکامان هفته گذشته برای کسب نخستین امتیاز در فصل جدید

 فجر شهید سپاسی و علم و ادب تبریز از تیم‌هایی بودند که کارشان را در لیگ یک با شکست آغاز کردند و در بازی این هفته در صدد کسب اولین امتیاز خود هستند. فجر شهید سپاسی در اراک با ۳ گل نتیجه را به تیم قدرتمند آلومینیوم واگذار کرد و علم و ادب هم که با خرید امتیاز شهرداری تبریز به لیگ یک راه پیدا کرده برابر نود ارومیه شکست خورد. فجر شهید سپاسی شیراز به تازگی احسان علوان زاده بازیکن فصل گذشته پرسپولیس و ایوب کلانتری را جذب کرده و در دیدار هفته دوم خود میزبان شاگردان یونس باهنر در تیم علم و ادب تبریز خواهد بود.

تقابل بازیکنان سابق سرخابی‌های پایتخت در قامت سرمربی 

تیم‌های آلومینیوم اراک و گل ریحان البرز در این هفته به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم در بازی‌های هفته اول عملکرد قابل قبولی داشتند و اولین ۳ امتیازشان را به دست آوردتد. گل ریحان البرز در یک بازی پر گل با نتیجه ۲-۳ از سد آرمان گهر سیرجان گذشت و آلومینیوم ارک هم در دیداری خانگی فجر شهید سپاسی را مقتدرانه شکست داد. محمد نصرتی در چند دیداری که هدایت تیمش را به عهده داشته نتایج قابل قبولی کسب کرده و تقابل با مربی کاربلدی مانند فکری که تبحر خود را در مربیگری ثابت کرده از نکات جذاب بازی‌های این هفته لیگ یک است.

شهرآورد تهران در هفته دوم/ تقابل بازیکنان سابق سرخابی‌های پایتخت روی نیمکت تیم‌های لیگ یکی


بیشتر بخوانید: عمر کوتاه خونه به خونه در فوتبال ایران/ امتیاز تنها تیم مازندرانی لیگ یک واگذار شد


رویارویی عنایتی و عاشوری در ساوه

دیگر دیدار این هفته بین خوشه طلایی ساوه و قشقایی شیراز برگزار می‌شود. خوشه طلایی در نخستین تجربه لیگ یکی، نیروی زمینی تهران را شکست داد و در طرف دیگر شاگردان غلامرضا عنایتی در تیم قشقایی شیراز مس کرمان را مقتدرانه شکست دادند و لیگ را با پیروزی آغاز کردند. این دیدار در ورزشگاه خانگی خوشه طلایی برگزار خواهد شد و حضور محسن عاشوری و غلامرضا عنایتی روی نیمکت مربیگری ۲ تیم از جذابیت‌های این بازی خواهد بود.

اولین میزبانی داماش در فصل جدید

داماش گیلانیان پس از کسب تساوی برابر رایکا بابل، این هفته در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان سرخپوشان پاکدشت خواهد بود. سرخپوشان هم با پیروزی برابر ملوان ۳ امتیازی گرفتند و در اندیشه تکرار روند خوبشان در بازی‌های آتی هستند.


بیشتر بخوانید: نصرتی: هدفمان صعود به لیگ برتر و جوانگرایی است


برنامه زمانی بازی‌های این هفته به شرح زیر است: 

نود ارومیه - سپیدرود رشت  ۱۸:۰۰
مس رفسنجان - استقلال خوزستان  ۱۸:۰۰
بادران تهران - نیروی زمینی  ۱۸:۰۰
فجر سپاسی - علم و ادب تبریز  ۱۸:۰۰
گل ریحان البرز - آلومینیوم اراک  ۱۸:۰۰
خوشه طلایی ساوه - قشقایی شیراز  ۱۸:۰۰
داماش گیلان - سرخپوشان پاکدشت  ۱۸:۰۰
ملوان - آرمان گهر  ۱۸:۰۰
مس کرمان - رایکا بابل  ۱۸:۰۰


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار