رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: شهرداری طرح تفصیلی را در مناطق شوش، مولوی، هرندی و بازار را در اولویت اجرایی خود قرار دهد.

پنجشنبه////////////شهرداری تهران طرح تفصیلی مناطق جنوبی پایتخت را در اولویت اجرایی قرار دهد/ سازمان‌های دخیل در بحث جانمایی  DIC با جدیت ورود کنندسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تا به امروز ۳۵ خانه پلاک قرمز فک پلمپ شده است، گفت: این منازل براساس قانون پلمپ شده بود و از یک به یک آن موادمخدر از خرده فروشان خریداری کرده بودیم و این منازل محل توزیع موادمخدر بود.

وی افزود: پس از فک پلمپ شدن این منازل، باز هم این خانه‌ها به پاتوق مواد فروشان برای مصرف و توزیع موادمخدر شده است وباید فکری برای آن کرد.

سرهنگ بخشنده با بیان این که قوانین ما در این حوزه باید بازنگری و اصلاح شود، تصریح کرد: سازمان‌های متولی مانند شهرداری طرح تفصیلی را در مناطق شوش، مولوی، هرندی و بازار را در اولویت قرار دهد و آن را اجرایی کند تا یک سرو سامانی به وضعیت این مناطق داده شود و شاهد جولان معتادان در این محدوده نباشیم.


بیشتر بخوانید: گلایه رئیس پلیس پایتخت از متولیان پاکسازی مناطق جنوب تهران/۳۰ خانه پلاک قرمز فک پلمپ شدند


وی افزود: وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی در بحث مراکز «DIC»‌ها ورود پیدا کنند و جا نمایی‌های جدید را برای این مراکز تعیین کنند، تمرکز این مراکز در یک محدوده جاذبه پذیر است و باعث می‌شود که معتاد‌های شهر‌های اطراف برای تامین قرص‌های متادون و سرنگ خود به این محلات مراجعه کنند، لذا باید این مراکز در سطح شهر پخش شوند و در کنار یکدیگر متمرکز نشوند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه ما مخالف درمان معتادان نیستیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه علی رغم ارجاع پیشنهاد‌های پلیس به سازمان‌های دخیل مبنی بر جابه‌جایی وجانمایی مراکز «DIC» این موضوع را اهمیت نداده و تاکنون فعالیتی در این حوزه از سوی مراجع ذی صلاح مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

سازمان‌های مرتبط با جانمایی DIC با جدیت ورود کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار