۹۶ کیلو تریاک از مبدا اصفهان به تهران نرسید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با پیگیری‌های شبانه روزی ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، اقدامات مشکوک یکی از قاچاقچیان با سابقه مبنی بر فعالیت‌های مجرمانه در زمینه قاچاق موادمخدر زیر نظر گرفته شده و پرده از روش و تکنیک کاری او برداشته شد.

این مقام انتظامی گفت: با رصد اقدامات این متهم مشخص شد نامبرده با عزیمت به یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور، مقادیری موادمخدر تهیه و در صدد است در فرصتی مناسب آن را با خودرو سواری از محور‌های اصفهان و قم به تهران منتقل کند.

وی افزود: با احراز اطلاعلات تکمیلی و مشخص شدن مسیر حرکتی متهم، تیمی از ماموران پلیس پایتخت و پلیس شهرستان قم، به محل مناسبی از گذرگاه متهم اعزام و به موازات آن نیز هماهنگی‌های قضایی برای توقیف وی از مرجع قضایی دریافت شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان کرد: با استقرار نیرو‌ها و ایجاد مواضع محافظتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد و متهم تحت تعقیب قرار گرفت و پس از یک تعقیب و گریز طولانی در محدوده شهرستان قم دستگیر شد.

سرهنگ بخشنده، در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به پلیس مبارزه با شهرستان قم منتقل شد در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی زندان شد.

گفتنی است، در بازرسی از خودروی وی، ۹۶ کیلو ۲۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار