اعضای شورای شهر عنبران استعفا دادند

رئیس شورای شهر عنبران گفت: اعضای شورای شهر عنبران به دلیل مشکل در تامین آب شرب از سمت خود استعفا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرامرز طلایی، رئیس شورای شهر عنبران گفت: اعضای شورای شهر عنبران روز گذشته به دلیل پا برجا بودن مشکل تامین آب در منطقه و عدم حصول نتیجه با وجود درخواست‌های مکرر، از سمت خود استعفا دادند.

او در خصوص خبر انتشار یافته در برخی رسانه‌ها در خصوص انصراف از استعفای اعضای شورا نیز گفت: برای رسمی شدن هرگونه انصراف باید جلسه تشکیل شده و صورتجلسه آن تنظیم و امضا شود، اما از زمان اعلام استعفا تاکنون هیچ گونه جلسه‌ای تشکیل نشده است.

رئیس شورای شهر عنبران ادامه داد: هدف اعضای شورا از استعفای دسته جمعی لج و لجبازی نبوده و تنها در راستای بهبود شرایط و حل مشکل مردم انجام شده، چرا که مردم مطالبات به حقی از مسئولان و منتخبان خود در شورای شهر دارند.

طلایی با بیان اینکه از این استعفا، به دنبال فضاسازی نیستیم؛ افزود: خوشبختانه از روز گذشته انتقال آب از نمین انجام پذیرفته و مشکل آب منطقه موقتا حل شده است؛ اما اهالی منطقه به دنبال برطرف سازی دائمی این مشکل هستند.

او یادآور شد: با وجود اینکه دو سوم از اهالی عنبران مهاجرت کردند، به دلیل بازگشت خانواده‌ها به شهر در فصل تابستان جمعیت ۶ هزار نفری عنبران از ۱۵ هزار نفر نیز فراتر می‌رود تا مشکل آب محسوس‌تر شود.

رئیس شورای شهر عنبران با بیان اینکه مساحت کم لوله کشی و برخورداری از لوله کشی‌های قدیمی و فرسوده در برخی مناطق جوابگو نیست، تصریح کرد: بعد از نیمه دوم مهر مشکل آنچنانی در تامین آب نداریم و مشکل اصلی منطقه در تامین آب از اوایل خرداد شروع شده و تا دهه اول مهر ماه ادامه می‌یابد.

طلایی یادآور شد: اعضای شورای شهر عنبران در تمامی جلسات پیگیر مشکل آب بودند و هر سال اقداماتی را نیز برای رفع مشکل شاهد بودیم، ولی اقدامات ناچیز بوده و گره گشای کمبود موجود نبوده است.

او با بیان اینکه مردم عنبران انتظار ویژه‌ای از اعضای شورای شهر دارند و درخواست اصلی آنان پیگیری و انعکاس مشکل است، افزود: هدف از این استعفا حل مشکل کمبود آب بوده و نباید از این تصمیم جوسازی و برداشت‌های مشابه دیگر انجام نشود.

انتهای پیام/ح

مشکل تامین آب در منطقه عنبران

برچسب ها: شورای شهر ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.