پیامک‌های دریافتی سی ام مرداد؛

درخواست پیگیری به طرح بخشودگی جرايم رانندگی/ درخواست پیگیری پیش فروش خودروهای سایپا با تحویل یک ماهه/ خطر جریان فاضلاب در شهرکی واقع در بومهن تهران

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

 

8658...0912: سلام سال 85 سهام سهام سیمان مجد خواف خریدم و تا الان دریغ از یک ریال سود و هیچ کس جواب گو نیست و همیشه میگن کارخانه زیان دیده و الان 12 سال کسی جواب نمیده. لطفا رسیدگی کنید شاید شما به جواب برسید. تشکر

 

6702...0917: بنده با داشتن چهار سال و هفت ماه جبهه وسه بار مجرحیت در سال های شصت و پنج و شصت شش و نداشتن شغل و درآمد به شما خبرنگاران جوان نوشتم که کمکم کنید من یک کار و درآمد داشته باشم به زندگی ام امید دهم تو را خداکمکم کنید.

 

2144...0905: سلام لطفا طرح بخشودگی جرايم دو برابر شده رانندگی را پيگيری کنيد. با اين شرايط اقتصادی توان پرداخت اصل جريمه رو هم نداريم.

 

6425...0912:سلام از سمنان هستم تو شهر ما برای ثبت نام پایه دهم مشکل داریم مدارس ثبت نام نمی کنند می گویند برید غیر انتفاعی مگه آموزش رایگان نیست. لطفا گزارش تهیه فرمایید.

 

4859...0917: سلام خدا قوت. آقا من امروز رفتم ايران خودرو برای سرويس ماشينم با كلی خوشرويی تحويلم گرفتن و كلی خنده بعد فهميدم ميخوان پول بگيرن دليل پرسيدم گفتن چون از اعتبار كارت طلايی ماشين ٨ ماه مونده و خيلی كم هست بايد يک چيزی به اسم الحاقيه پرداخت كنيد كه ميشه حدود ٤٠٠ هزار تومان خيلی جالبه  ماشين سی ميليوني رو بخری هفتاد روز بعد برای سرويس هم  هزينه كنی. كسی پاسخگو هست آيا؟

 

9550...0913: با سلام جاده های مسيرمنطقه زفره به روستای های برزاود و برزاوند به ظفرقند اردستان ازتوابع اصفهان خراب بوده و نياز به آسفالت و ترميم دارد و  مدت زيادی است به همين نحو بوده است. لطفا اطلاع رسانی شود تا رسيدكی به عمل آيد. باتشكر

 

7234...0916: سلام، رئیس بهزیستی در ایام عید در تلویزیون گفتن چند درصد به مستمری مددجویان بهزیستی اضافه شده، خدا شاهده همش دروغ گفتن حتی هزار تومن هم اضافه نشد.

 

9585...0935: لطفا به موضوع پیش فروش خودروهای پراید سایپا با تحویل یک ماهه بپردازید. خودروهایی که باید خرداد تحویل می شد هنوز نشده. پول کامل هم دریافت کردند.

 

0669...0912: با سلام ما اهالی روستای نوده برق منزل ما ۱۶۵ الی ۱۸۵ ولت است بارها به اداره برق مراجعه کردیم نتیجه نگرفتیم خواهشمندم پیگیر نمایید . آدرس رشت لشت نشاء روستای نوده ضیایی هستم.

 

3676...0912: با سلام در شهرکی واقع در بومهن تهران زندگی می کنیم که وسط این شهرک فاضلاب خروجی هفت هزار سکنه می باشد ریزش و رانش این فاضلاب جان این هفت هزار سکنه را به خطر انداخته درخواست پیگیری از طریق این رسانه را خواستاریم.

 

7542...0917: با عرض سلام از شهرستان بشاگرد شهر سردشت یک مجتمع تجاری از ما مردم پول گرفتند که بزنند الان نیمه کاره رهاش کردند پول کامل از ما گرفتند مجتمع تجاری زیتون.

 

3559...0936: خبرنگاران جوان خواهشمندم پیگیری کنید چرا حقوق مرداد بازنشستگان فرهنگی و نیروهای مسلح سیصد تا چهارصد هزار تومان کسری داشت مگر اضافه شدن حقوق سال نود و هشت بایکوت شد.

 

7703...0991:  با توجه به اتمام مهلت یک ماهه وزیر برای جذب پذیرفته شدگان و طولانی شدن روند جذب عاجزانه درخواست می شود در حاشیه هیئت دولت از وزیر دادگستری درمورد آخرین اقدامات صورت گرفته و زمان جذب سوال پرسیده شود.

 

4483...0916: باسلام با توجه به اتمام مهلت یک ماهه وزیر دادگستری مبنی بر جذب تمامی پذیرفته شدگان آرمون کادر اداری قوه قضاییه سال ۹۶و طولانی شدن روند جذب بعد از ۲سال لطفا عاجزانه از خبرگزاری محترم درخواست میشود در حاشیه هیئت دولت شفاف از وزیر محترم دادگستری در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته و زمان جذب تمامی پذیرفته شدگان سوال پرسیده و گزارشی در این مورد تهیه و انعکاس داده شود.


6549...0901: چرا اینقدر تعرفه های دندان پزشک ها و پوست و مو، زیاد است که آدم از خیرش میگذرد و به کچلی و بی دندانی ترجیع می دهد و در همه شهرستان ها هم نیست.کسی نیست کار را ارزان تر کند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار