هادی پور: تلاش می‌کنم با کسب مدال‌های خوش رنگ جایگاهم را در رنکینگ ارتقا دهم

ملی پوش وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان گفت: باید تا آذرماه که امتیازات بسته می‌شود جایگاهم را در رنکینگ حفظ کنم یا آن را ارتقا دهم تا سهمیه المپیک بگیرم.

هادی پور: تلاش می‌کنم با کسب مدال‌های خوش رنگ جایگاهم را در رنکینگ ارتقا دهمآرمین هادی پور، ملی پوش تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات قدرتی را پیگیری می‌کنیم و برای مسابقات گرندپری ژاپن آماده می‌شویم. خوشبختانه تاکنون همه چیز به خوبی پیش رفته و آمادگی ما روز به روز بیشتر می‌شود.


بیشتر بخوانید: عاشورزاده: همیشه توقعات از فرزان و تکواندو بالا بوده است


هادی پور در ادامه عنوان کرد: ۵ نفر نخست هر وزن به طور مستقیم جواز حضور در المپیک را می‌گیرند و در حال حاضر در رده ۵ رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارم. باید تا آخر آذرماه که امتیازات بسته می‌شود، جایگاهم را در رنکینگ حفظ کنم یا آن را ارتقا دهم و این کار شدنی است، زیرا با تمام بازیکنانی که امتیازشان به من نزدیک است، رو به رو شدم و از آن‌ها شناخت خوبی دارم.

ملی پوش وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان بیان کرد: به دلیل محدودیت‌هایی که داریم زیاد نمی‌توانیم در تورنمنت‌ها شرکت کنیم، اما کشور‌های دیگر در تورنمنت‌های مختلف شرکت می‌کنند و امتیازات آن را می‌گیرند در حالی که ما فقط به مسابقات رسمی اعزام می‌شویم و همین مسئله باعث شده تا در بعضی از اوزان از رقبا عقب بمانیم. در مسابقات پیش رو سعی می‌کنم با کسب مدال‌های خوش رنگ جایگاه خودم را در رنکینگ ارتقا بدهم و طوری نتیجه بگیرم که از خودم راضی باشم.


بیشتر بخوانید: ملی پوش تکواندو: هدفم کسب طلای المپیک است


هادی پور در پایان افزود: آخرین بار در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان و تورنمنت اردن بازی کردم که از هر ۲ این مسابقات دست پر برگشتم. این که هر ماه یا هر هفته در یک تورنمنت شرکت کنیم باعث می‌شود در شرایط مسابقه بمانیم و اصطلاحا زمین را گُم نکنیم. یعنی اشتباهاتمان را در همین بازی‌ها که اهمیت کمتری دارد مرتکب شویم و رفته رفته نقاط ضعف خودمان را تقویت کنیم تا در میادین بزرگ‌تر مرتکب اشتباه نشویم.


بیشتر بخوانید: عسگری: تلاش ما به تنهایی جواب نمی‌دهد/ باید از هر فرصتی برای کسب سهمیه استفاده کنیم


انتهای پیام/

آرمین هادی پور در صدد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار