رونمایی از موستانگ شلبی GT350R با ویژگی‌های هوشمند

شرکت فورد پس از معرفی موسانگ شلبی GT500، نسخه معولی‌تر شلبی GT350R را با رنگ‌بندی جدید معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانید خانواده موستانگ شرکت فورد یکی از مطرح‌ترین خودروهای اسپرت در جهان محسوب می‌شود که از سال ۱۹۶۵ ساخت آن آغاز شده و تاکنون طی ۶ نسل ادامه پیدا کرده است. این خودرو محبوب نسخه‌های متنوعی دارد که بعضا از پلتفرمی یکسان اما مشخصات‌فنی متفاوتی بهره می‌برند. یکی از جدید‌ترین موستانگ‌های شرکت فورد مدل GT350R است که برای سال ۲۰۲۰ آماده عرضه خواهد شد، این خودرو که به‌تازگی معرفی شده، از نظر فناوری، شباهت زیادی به موستانگ GT500 دارد و درواقع فناوری‌های به‌کار رفته در این مدل را، وام گرفته است. شلبی GT350R قطعا جذاب‌ترین محصول فورد در سال آینده نخواهد بود اما برخی ویژگی‌های بالارده آن می‌تواند نظر خریداران را به خود جلب کند.

موستانگ شلبی GT350R، با قدرت و هوشمند

مدل ۲۰۲۰ موستانگ شلبی GT350R به سیستم تعلیق با طراحی هندسی جدید تجهیز شده است، همچنین دیگر بخش‌های تازه طراحی شده شامل اهرم فرمان، تنظیمات فرمان الکتریکی و اتصال چرخ‌ها می‌شود. در قسمت بیرونی خریداران می‌توانند دو رنگ سبز یشمی و نارنجی سیر را برای این خودرو سفارش دهند تا جذابیت موستانگ علاوه بر صدای غرش موتور، به‌رنگ‌های اسپرت بدنه نیز انتقال پیدا کند. اما رنگ‌های نقره‌ای براق و قرمز عنابی نیز در آینده به سفارشات اضافه خواهد شد. این مدل به جدیدترین نسخه سیستم ارتباطی FordPass نیز مجهز شده است که رانندگان به‌وسیله نصب نرم‌افزار آن بر روی تلفن هوشمند خود می‌توانند محل خودرو را پیداکرده، از راه دور موستانگ خود را قفل کنند یا وضعیت میزان سوخت و روغن موتور را بررسی نمایند.

رونمایی از موستانگ شلبی GT350R با رنگ‌بندی جدیدرونمایی از موستانگ شلبی GT350R با رنگ‌بندی جدید

مدل ۲۰۲۰ موستانگ شلبی GT350R از پیشرانه ۵.۲ لیتری ۸ سیلندر با میل‌لنگ مسطح استفاده می‌کند که صدای متفاوتی نسبت به دیگر مدل‌های موستانگ دارد. این پیشرانه ۵۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۸۲ نیوتن‌متر گشتاور دارد که ۸ هزار ۲۵۰ دور در دقیقه گردش می‌کند. گیربکس شش سرعته دستی تنها گزینه قابل انتخاب سیستم انتقال محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: معرفی ۲۰ شرکت خودروسازی برتر در جهان +عکس


سیستم قدرت موستانگ شلبی GT350R نسبت به مدل GT500 تغییری نداشته اما برخی ویژگی‌های مسابقه‌ای، بدنه اصلاح شده، چرخ‌های فیبرکربنی، اسپلیتر جدید در جلو و طراحی تهاجمی‌تر بال عقب، از موارد اضافه شده به این خودرو محسوب می‌شود. خریدارانی که به قدرت بیشتری علاقه دارند، می‌توانند از دیگر مدل موستانگ یعنی شلبی GT500 استفاده کنند که تا چندی دیگر عرضه آن آغاز می‌شود، این مدل با پیشرانه ۵.۲ لیتری سوپرشارژ ۸ سیلندر، ۷۶۰ اسب‌بخار نیرو و ۸۴۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

رونمایی از موستانگ شلبی GT350R با رنگ‌بندی جدیدرونمایی از موستانگ شلبی GT350R با رنگ‌بندی جدید

رونمایی از موستانگ شلبی GT350R با رنگ‌بندی جدید

 انتهای پیام/

معرفی فورد موستانگ جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار