رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرکرد؛

تدوین هشت برنامه برای ایجاد ۹۸۸هزار فرصت شغلی / حذف چهار صفر از پول ملی شاخص‌ های اقتصادی را متحول نمی کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هشت برنامه برای ایجاد ۹۸۸هزار فرصت شغلی در قانون بودجه تدوین شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در سفر به شهرکرد از توجه جدی دولت به اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: در تبصره ۱۸ قانون بودجه برای ایجاد ۹۸۸ هزار فرصت شغلی هشت برنامه تعریف و تدوین شده است.

او اضافه کرد: برای چهارمحال و بختیاری هم مشابه این برنامه برای تولید و اشتغال تعریف شده است.

نوبخت، درباره لایحه حذف چهار صفر از پول ملی نیز گفت: این طرح بیشتر آماده کردن فضای جامعه با محاسبات است و اگر انتظار داشته باشیم شاخص‌های اقتصادی را متحول کند، آن با برنامه‌های دیگر انجام می‌شود.

نوبخت، هدف از سفر خود به چهارمحال و بختیاری را به نمایندگی از دولت جهت شرکت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بیان کرد و ادامه داد: از این پس باید پیش از گذشته به استان ها سفر و طرح‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال کنم.

او افزود: چندین طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی در این استان وجود دارد که باید پیگیری شوند و مهمترین آن اتصال چهارمحال و بختیاری به شبکه سراسری خط آهن کشور است.


بیشتر بخوانید : برنج خارجی بر‌اساس مقدار نیاز بازار وارد می‌شود / واردات برنج در فصل برداشت انجام نمی‌شود


نوبخت اضافه کرد: جاده لردگان به شهرکرد نیز در این سفر در ستاد اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

شرکت در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، بازدید از جاده شهرکرد به بروجن و لردگان تا سفیددشت، طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت و شهرکرد، طرح آبرسانی بن به بروجن و جاده شهرکرد به شلمزار از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ف

سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار