دلیل برکناری لطیفی از تیم فوتبال ملوان مشخص شد

مالک جدید باشگاه ملوان در اقدامی عجیب علی لطیفی را بلافاصله پس از بازی برابر تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان برکنار کرد.

نتایج ضعیف یا کنفرانس خبری شب گذشته؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول ملوان میزبان آرمان گهر سیرجان بود و این ۲ تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. محسن میرابی مالک جدید باشگاه ملوان در اقدامی عجیب بلافاصله پس از این دیدار علی لطیفی را از سرمربیگری این تیم بر کنار کرد.


بیشتر بخوانید: پیروزی شاگردان کاظمی در دربی تهران/ اولین امتیاز لطیفی با ملوان/ نود ارومیه همچنان روی دور پیروزی


این اتفاق عجیب در حالی رخ داد که لطیفی تنها در ۲ بازی هدایت ملوان را بر عهده داشت و در فاصله چند روز به آغاز فصل جدید لیگ یک به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده بود و عجیب‌تر اینکه گفته می‌شود لطیفی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شده است.

اگر چنین چیزی حقیقت داشته باشد باید گفت مسلما نتیجه گیری ضعیف لطیفی در ملوان بهانه‌ای بیش نیست و احتمالا کنفرانس خبری شب گذشته لطیفی باعث برکناری او شده است. زیرا لطیفی پیش از آغاز لیگ گفته بود برای نتیجه گیری در ملوان به ۵ هفته زمان نیاز دارد و پس از آن ملوان هر تیمی را می‌تواند شکست دهد.


بیشتر بخوانید: لطیفی: هدفمان شاد کردن هواداران ملوان است


شب گذشته علی لطیفی در یک کنفرانس خبری که در انزلی برگزار شد، صحبت‌هایی را علیه مالک باشگاه مطرح کرد و به نظر می‌رسد همان حرف‌هایی که او در این کنفرانس بر زبان آورده مالک باشگاه را حسابی ناراحت کرده و باعث شده او لطیفی را از تیمش کنار بگذارد.


بیشتر بخوانید: سرمربی ملوان بندرانزلی: مالک باشگاه گفت به هر کسی بخواهم پول می‌دهم


حافظ یعقوبی کاپیتان ملوان و آرمان شهداد نژاد دروازه بان این تیم نیز در کنفرانس خبری شب گذشته در کنار علی لطیفی حضور داشتند و آن‌ها هم صحبت‌هایی را علیه میرابی و اطرافیان او مطرح کردند.


بیشتر بخوانید: اتفاق عجیب در تیم لیگ یکی!/ چک دزدی در دستان دروازه بان!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار