خلیلی: انتظار ایجاد نظم و انضباط در لیگ برتر را داشتیم/ پرسپولیس بدون هوادار قلب تپنده ندارد

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: انتظار داشتیم مسئولان برگزاری بازی‌ها که آن قدر لیگ را به عقب انداختند حداقل یک نظم و انضباط در لیگ ایجاد می‌کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که با وجود این همه مشکل به ورزشگاه آمدند و تیم خود را تشویق کردند. ما از اول صبح نگران و پیگیر بلیت فروشی بودیم. با وجود اینکه در هتل بودیم، اما از گوشه و کنار می‌شنیدیم که مشکلاتی به وجود آمده است. انتظار داشتیم مسئولان برگزاری بازی‌ها که آن قدر لیگ را به عقب انداختند حداقل یک نظم و انضباط در لیگ ایجاد می‌کردند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - پارس‌جنوبی صفر/ چیپ ترابی روبان افتتاحیه لیگ برتر را قیچی کرد


او ادامه داد: طبقه دوم ورزشگاه آزادی را از تماشاگران ما گرفتند و طبقه اول هم آن قدر بر سر فروش بلیت و اقداماتی که برای خرید بلیت باید انجام می‌شد مشکلاتی به وجود آمد که متاسفانه هواداران ما به راحتی نتوانستند بلیت دریافت کنند. انتظار داشتیم با توجه به این همه تاخیر در شروع لیگ، بازی‌ها با نظم برگزار شود. البته خدا را شکر دل هواداران شاد شد. بازیکنان با همه وجود کار کردند و ۳ امتیاز بازی اول خیلی مهم بود که بدست آوردیم. حضور هوادار در کنار تیم مهم است و تیم پرسپولیس بدون هوادار در این استادیوم قلب تپنده ندارد.

خلیلی درباره اینکه چقدر زمان می‌برد که پرسپولیس با سبک کالدرون هماهنگ شود، گفت: به هر حال ۳ - ۴ سال است که تیم ما با یک برنامه و سبک بازی کرد و با تفکرات یک مربی کار کردیم، اما اکنون مربی جدیدی آمده است و به طور مسلم هماهنگ شدن با تفکرات کالدرون زمان می‌برد. البته بازیکنان در این بازی کار‌هایی که کالدرون از آن‌ها خواسته بود را تا حدودی انجام دادند و کادر فنی از عملکرد بازیکنان راضی بود.


بیشتر بخوانید: حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پارس جنوبی‌جم


انتهای پیام/ 

اظهارات خلیلی درباره پیروزی برابر تیم پارس جنوبی جم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار