الگوی مدیریتی شهید ان باهنر ورجایی در دستور کار مدیران

امام جمعه موقت همدان گفت: شهیدان و به ویژه شهید رجایی باید الگوی مدیران ما باشند و شیوه خدمتگذاری آن‌ها را نصب‌العین خود قرار دهند.

الگوی مدیریتی شهید ان باهنر ورجایی در دستور کار مدیرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سید محمدحسن فاضلیان، امام جمعه موقت همدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه عید غدیر عید خود خداوند است، افزود: آنچه جشن و سرور برای عید صورت گرفت، حداقلی بود که باید بیش از آنچه صورت گرفت در راه ولایت امام علی (ع) تلاش کنیم.

او با اشاره به اینکه خانواده نمونه و با تقوا خانواده‌ای است که مرد پیرو علی (ع)، زن پیرو فاطمه (س) و فرزندان پیرو حسن (ع)، حسین (ع) و زینب (س) باشند، افزود: در مناسبت غدیر صله رحم به جا آوردن و اطعام دادن ثوابی غیر قابل تصور دارد.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه خانواده نمونه همواره با یکدیگر در تعامل هستند، تصریح کرد: وقتی خانواده گرد هم جمع شوند، میزان آسیب‌ها نیز کاهش می‌یابد.

او با اشاره به اینکه روز اول شهریورماه به عنوان «روز پزشک» نامگذاری شده است، ادامه داد: آرامگاه بوعلی و پیاده‌راه بوعلی باید مظهر قانون و برگرفته از این شخصیت بزرگ باشد که افتخار همدان باشد و نه مظهر بدحجابی.

فاضلیان با بیان اینکه این مظاهر در شأن بوعلی و همدان نیست، خاطرنشان کرد: باید آرامگاه بوعلی متناسب با شأن همدان و بوعلی سینا باشد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پزشکان ما از کشور‌های خارجی بودند، گفت: امروز از کشور‌های مختلف برای درمان به جمهوری اسلامی ایران می‌آیند.

او با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان و به ویژه شهید رجایی باید الگوی مسؤلان ما باشند و شیوه خدمتگذاری آن‌ها را نصب‌العین خود قرار دهند.

او با بیان اینکه باید به همه مردم خدمت کرد و نه تنها به فامیل و بستگان خود، افزود: برخی فکر می‌کنند که ما به بن‌بست رسیده‌ایم در حالی که این گونه نیست و راه پیش روی ما باز است.

فاضلیان با اشاره به اینکه دشمن می‌داند که با جنگ نظامی و اقتصادی نمی‌تواند به ایران اسلامی ضربه وارد کند بنابراین به دنبال ایجاد تزلزل در اعتقادات مردم و به هم ریختن فرهنگ دینی ما هستند، تأکید کرد: بی‌حجابی و ترویج آن توسط دشمن کاری حساب شده است که جهان استکبار و صهیونیسم آن را دنبال می‌کنند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه هدف دشمن این است که مسلمانان به ویژه مسلمانانی که با اسلام ناب محمدی عجین هستند را نابود کند گفت: صهیونیست‌ها و استکبار نمی‌دانند که کار از کار گذشته و نمی‌توانند در مقابل انقلاب اسلامی و ترویج آن در دنیا بایستند.

انتهای پیام/ج 

الگوی مدیریتی شهیدان باهنر ورجایی در دستور کار مدیران باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.