بررسی فنی جک جی ۳ سدان + مشخصات

جی ۳ صندوق‌دار آپشن بیشتری نسبت به نمونه هاچ‌بکی نداشت و تنها مزیت آن فضای بیشتر قسمت باری بود که به لطف حضور صندوق عقب، برایش فراهم شده بود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کرمان موتور اندکی بعد از شروع مونتاژ جی ۳ هاچ‌بک، ویرایش صندوق‌دار همین خودرو را نیز به بازار فرستاد. نسخه‌ای که البته نسبت به برادر کوتاه‌ترش، اقبال بیشتری یافته بود؛ اما از سویی دیگر رقبای سرسخت‌تری نیز برایش دندان تیز کرده بودند که شاید مهم‌ترین‌شان لیفان ۶۲۰ هم‌وطن و دیگری رانا از ایران‌خودرو باشند.

جی ۳ صندوق‌دار آپشن بیشتری نسبت به نمونه هاچ‌بکی نداشت. تنها مزیت آن فضای بیشتر قسمت باری بود که به لطف حضور صندوق عقب، برایش فراهم شده بود. یکی از حاشیه‌های این خودرو آن است که سال ۲۰۱۱ کمپانی مادر، یعنی جک، کارخانه بزرگی برای تولید آن در برزیل احداث کرد. چراغ‌های اخمالوی جی ۳ صندوق‌دار در کنار لامپ‌های هالوژن، آن‌هایی که چهره لیفان ۶۲۰ و رانا برایشان کافی نبود را هم راضی نگه می‌داشت.

ویرایش صندوق‌دار این جک تا سال ۹۳ در بازار ایران حضور داشت. بد نیست بدانید پیشرانه این خودرو که با کد HFC۴GB۱ شناخته می‌شود روی مدل‌های دیگر جک یعنی J۵ و S۳ نیز نصب می‌شود.

بررسی فنی جک جی ۳ سدان + مشخصات

بررسی فنی جک جی ۳ سدان + مشخصاتبررسی فنی جک جی ۳ سدان + مشخصات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار