شهدا نزد خدا از درجات بالایی برخوردار هستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خورند و در نزد خدا از درجات بالایی برخوردار هستند.

شهدا نزد خدا از درجات بالایی برخوردار هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای تبریز به مناسبت آغاز هفته دولت گفت: حتی تصور اینکه شهدا مرده‌اند اشتباه است لذا شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خورند و از درجات بالایی نیز برخوردار هستند.

او ادامه داد: از خداوند متعال می‌خواهیم تا یاری مان کند در این مسئولیت بزرگی که بر عهده داریم به نحو احسن انجام وظیفه کرده و در خدمت به مردم و تداوم این راه تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: در این مراسم با شهدا تجدید بیعت می‌کنیم و ضمن اینکه از آرمان‌های والایشان آن‌ها پیروی می‌کنیم ادامه دهنده راه آن‌ها نیز هستیمدر این مراسم استاندار آدربایجانشرقی به همراه جمعی از مسئولین استانی و نیرو‌های مسلح استان مزار شهدا را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

گفتنی است؛ انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه‌ای از دولتمردان مردمی بودند، هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می‌باشد.

 

انتهای پیام/

شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خورند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار