استاندار اردبیل:

۱۲طرح اقتصادی و عمرانی در مشگین شهر به بهره برداری می‌رسد

استاندار اردبیل گفت: ۱۲طرح اقتصادی و عمرانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان مشگین شهر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان مشکین شهر با بیان اینکه ۱۲طرح اقتصادی و عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد گفت: پروژه‌های خوبی در شهرستان مشکین شهر در حال اجرا است و ارزش پروژه‌های قابل بهره برداری بیش هزارو ۳۰۰میلیارد تومان برآورد شده است.

او سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان اردبیل را یاد آور شد و افزود: در سفر رئیس جمهور پروژه‌های خوبی در شهرستان مشکین شهر افتتاح می‌شود که مهمترین این موارد فاز اول پروژه (حدید مبتکران) کامیون سازی، تولید لامپ‌های LED و مجتمع آبدرمانی سلطان، پایاب سد احمد بیگلو با اعتباری ۲۴۰میلیارد تومان، نیروگاه خورشیدی رضی و راه چهار بانده از سه راهی صحرا تا مشکین شهر به مسافت۲۵ کیلومتر هستند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه فرماندار مشکین شهر و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در تلاش هستند تا مشکلات مردم به حداقل برسد گفت: بیش از ۸۰درصد مصوبات جلسات گذشته پیگیری و اجرایی شده است و باقی مانده مصوبات نیز با رفع موانع تسهیل می‌شوند.

بهنام جو با بیان اینکه ۱۵۸ روستا از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند اظهار کرد:در برخی از روستا‌ها آنتن دهی با مشکل مواجه شده و با برنامه ریزی‌های لازم بیش از ۶۲ روستا از اینترنت پرسرعت ۴G بهره مند می‌شوند.

او اظهار داشت: با راه اندازی پیست اسکی و مجتمع‌های خدماتی در شابیل و همچنین راه اندازی پزشک آبدرمانی، گردشگری در مشکین شهر چهار فصل می‌شود و زمستان بیدار نیز جایگاه واقعی خود را پیدا می‌کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: به منظور بهره برداری بهینه از آبدرمانی‌های موجود در شهرستان مشکین شهر ۴ نفر از پزشکان عمومی این شهرستان برای آموزش‌های لازم به کشور ترکیه اعزام می‌شوند.

بهنام جو افزود: متجمع‌های آبدرمانی باید به تجهیزات پزشکی آبدرمانی مجهز شوند تا خدمات لازم به گردشگران ارایه شود.

او گفت:برای تربیت نیروی انسانی متخصص جهت راه اندازی کارخانه‌های بزرگ پیگیر تجهیز آموزش گاه‌های فنی و حرفه‌ای در استان هستیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: همه ما تا آخرین نفری که در این جامعه از ناحیه بیکاری، اعتیاد و نارسایی اجتماعی رنج می‌برد بدهکار و مسوول هستیم باید پاسخگو باشیم.

بهنام جو ضمن تقدیر از مسولان دلسوز و سرمایه گذاران جهادگر بیان کرد: با همدلی و درک همدیگر می‌توانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/ح

۱۵۸ روستا از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند

برچسب ها: اقتصادی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.