کلنگ زنی و افتتاح بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای

به مناسبت هفته دولت بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  گفت: در هفته دولت با توجه به رسالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در اصلاح و ترمیم آسفالت محور‌های مواصلاتی و عنایات و تاکیدات دولت محترم تدبیر و امید نزدیک به ۱۰۲ کیلومتر از انواع پروژه‌های لکه گیری و روکش آسفالت، اصلاح و ترمیم و بهسازی آسفالت در ۱۳ شهرستان ارومیه، خوی، پلدشت، تکاب، شوط، ماکو، میاندوآب، نقده، سلماس، پیرانشهر، سردشت، اشنویه و چالدران با اعتباری بالغ بر ۴۷۸ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

ارسلان شکری گفت: محور‌های بالانج - رحیم آباد ارومیه، تکاب - شاهین دژ، خوی - ایواوغلی، چهاربرج -ابراهیم حصاری میاندوآب، سلماس - تازه شهر و آواجیق - کشمش تپه چالدران و در پروژه‌های اصلاح و ترمیم آسفالت به محور روستایی گولمز ارومیه از جمله پروژه‌های مربوط به لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های اصلی و محور روستایی کلاسی ارومیه و بهسازی آسفالت به محور روستایی بابا گنجه ارومیه نیز دیگر طرح‌های این بخش را شامل می‌شود.

او پل هاشم آباد ارومیه تخریب شده براثر سیل سال گذشته را از دیگر طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در طی هفته دولت عنوان کرد و گفت: این پل با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال ساخته و در هفته جاری جهت تسهیل تردد اهالی روستای بخش سیلوانای ارومیه افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی مجتمع خدماتی و رفاهی سواری در مسیر مهاباد - بوکان با جذب سرمایه بخش خصوصی به میزان۴۲۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

بهره برداری از طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.