مسئولان نفت در صدد برآورده کردن خواسته اسکوچیچ

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان قصد دارند با جذب بازیکن پرونده نقل و انتقالاتی در لیگ نوزدهم را ببندند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز های گذشته دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اولین نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان  بابت جذب نشدن بازیکنان خارجی مدنظرش از مسئولان صنعت نفت ناراحتی خود را ابراز کرد،  مسئولان این باشگاه به فکر فرو روند تا خواسته های این سرمربی  کروات را تا پیش از اتمام فصل نقل و انتقالات به انجام برسانند.


بیشتر بخوانید: قطع امید اسکوچیچ از مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان


اسکوچیچ بار‌ها به قوی شدن خط آتش تیمش با بازیکنان با کیفیت خارجی اصرار ورزیده بود و چون هیچ اقدام موثری مبنی بر جذب بازیکن غیر ایرانی از مسئولان تیمش ندید، تصمیم گرفت تا در جمع خبرنگاران این اتفاق را مطرح کند. به همین منظور مدیران باشگاه صنعت نفت با وجود دست و پنجه نرم کردن با برخی مشکلات مالی،به تازگی  به تکاپوی آن افتادند تا علاوه بر جذب یک بازیکن ارزان قیمت خارجی به کیفیت آن توجه  کرده و در نهایت او را به عضویت برزیلی‌های ایران در بیاورند.

با این حال باید دید در نهایت تا ۲ هفته دیگر بازیکن  در سطح و کیفیت مدنظر خارجی اسکوچیچ به آبادان  سفر خواهد کرد و یا اینکه باید با بازیکنان جوان و بومی خود در خط حمله لیگ را مقابل حریفان تا دندان مسلح دنبال کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار