در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اخاذی ۳ میلیاردی از شهروندان با پوشش امدادخودرو

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد از دستگیری متهمی خبر داد که وی با پوشش مبدل امداد خودرو از شهروندان اخاذی کرده است.

اخاذی ۳ میلیاردی از شهروندان با پوشش امدادخودروسرهنگ محمد احمدی رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از دو ماه پیش گزارش‌های متعددی مبنی بر کلاهبرداری در پوشش امدادخودرو ایران خودرو به ما ارجاع شد.

وی درباره جرم متهم، افزود: متهم در قالب کارمند امداد ایران خودرو از افراد مسن به بهانه تعمیر خودروشان کلاهبرداری کرده است.


بیشتر بخوانید؛ باند ۱۵ نفره جاعل چک‌های بانکی منهدم شد


سرهنگ احمدی درباره شیوه کلاهبرداری متهم، گفت: وی با مراجعه به شهروندانی که در حال تردد در خیابان بودند با نگه داشتن خودرویشان و با بیان اینکه رادیاتور شما سوراخ شده و کاپوت را بالا بزنید تا تعمیرش کنم، اقدام به عملی کردن نقشه خود کرده است.

وی افزود: مردم هم به خاطر داشتن ظاهر عادی و پوشش امدادخودرو توسط متهم به وی اعتماد می‌کردند.

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس با بیان اینکه متهم به وسیله یک بطری آب معدنی صحنه خرابی خودرو را به بهانه آب دهی رادیاتور صحنه سازی می‌کرد، گفت: پس از پایان تعمیرات ساختگی، متهم به مالباختگان می‌گفت که برای پرداخت اجرت به دستگاه خودپرداز برویم و در آن محل پول را به حساب ایران خودرو واریز کنیم.

وی افزود: متهم به جای دریافت ۲میلیون ۹۵۰ هزار ریال اقدام به دریافت ۲۹۵ میلیون ریال کرده و به دلیل کهولت سن مالباختگان از این موضوع سوءاستفاده می‌کرده است.

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد گفت: متهم با دریافت کارت بانکی مالبختگان از کارتشان موجودی گرفته و به محض مطمئن شدن از اینکه موجودی حساب آن‌ها بیش از حد بوده اقدام به کارت به کارت به حساب خود کرده و با این‌مبالغ به طلا فروشی‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر رفته و اقدام به خرید می‌کروه است.

سرهنگ احمدی گفت: متهم در تاریخ ۹۸/۰۵/۲۸ در منزل مسکونی‌اش در منطقه شهران دستگیر شد که ۱۰ فقره شاکی خصوصی از متهم پرونده شکایت کردند دیگر مالباختگان نیز برای رسیدگی به پرونده از سایر یگان‌های انتظامی فاتب به کلانتری ۱۰۴ در حال ارجاع هستند.

انتهای پیام/

کلاهبرداری سارق حرفه ای از شهروندان تهرانی

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار