پربازدیدهای علمی پزشکی؛

فشار مافیای کنکور برای افزایش ظرفیت پزشکی در صحن مجلس/ اگر دچار اختلال خواب هستید، گوش به زنگ باشید/ اختراعی که کمبود آب در کره خاکی را حل می‌کند/ وام‌های اضطراری دانشجویان افزایش پیدا می‌کند

فشار مافیای کنکور برای افزایش ظرفیت پزشکی در صحن مجلس/ اگر دچار اختلال خواب هستید، گوش به زنگ باشید/ اختراعی که کمبود آب در کره خاکی را حل می‌کند/ وام‌های اضطراری دانشجویان افزایش پیدا می‌کندبه گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی، پزشکی نشده‌اید، در این بسته برترین اخبار پزشکی از نگاه کاربران را دنبال کنید.

فشار مافیای کنکور برای افزایش ظرفیت پزشکی در صحن مجلس/ بهارستانی‌ها سرنوشت پزشکی کشور را چطور رقم می‌زنند؟

طرح دو فوریتی افزایش ظرفیت پزشکی فردا در صحن مجلس مطرح می‌شود و جامعه پزشکی به شدت چشم انتظار نتیجه این تصمیم شتاب زده است.
 
 
ابتلا به سرطان دلایل مختلفی دارد اما یکی از اختلال‌های رایج مشکلات زمینه‌ای مساعد برای ابتلا به این بیماری است.
 
 
محققان موفق به ثبت اختراعی شدند که تولید آب از هوا بدون استفاده از انرژی خارجی را آسان‌تر می‌کند.
 
 
بر اساس اعلام سازمان سنجش و پایش کیفیت آموزشی، امتحانات نهایی شهریورماه از دوم شهریور آغاز و تا بیست‌وسوم همین ماه ادامه دارد.
 
 
مبتلایان به HIV در آینده نه چندان دور به جای مصرف روزانه دارو‌های فوق العاده گران قیمت می‌توانند با فناوری‌های پیشرفته و ارزان مراحل درمانی را طی می‌کنند.
 
 
عضو انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: نشستن یا ایستادن نادرست نقشی مؤثر در ایجاد پای پرانتزی دارد و مبتلایان به این عارضه نباید در درمان خود سهل انگاری کنند.
 
 
معاون فنی و عملیات اورژانس کشور گفت: ۲ قایق در سواحل جنوبی به زودی به ناوگان اورژانس دریایی کشور اضافه می‌شود.
 
 
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: مقرر شده تا وام‌های اضطراری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی نسبت به گذشته افزایش پیدا کند.
 
 
شانه ساز گفت: امروزه جایگاه داروسازی به نقطه قوت کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.